Note fondée sur 918 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
64 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

FUYEZ SI VOUS VOULEZ DE LA TRANQUILITE

Publié le 26 juin 2018 sur Hotels
Encore un hôtel pourri. Carrément à côté de l'autoroute. Du bruit. Personnels désagréables. A croire que les travelodge sont à déconseiller. Nous ne prendrons plus de Travelodge aux usa car hôtel très très limite. Sale et mal entretenu. A déconseiller aussi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2018 par Mike, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to post your review. We are committed to delivering a clean, comfortable room and apologize for any failure in delivering on the commitment during your recent stay. Our staff aims to provide the highest level of hospitality to our guests through our customer service, but with your experience we have fallen short and would like to apologize for the service issues you describe. Sincerely, Travelodge
3 sur 5
par Pascal

Publié le 11 août 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your recent stay at Travelodge in North Richland Hills, TX. We greatly appreciate your time in posting the review particularly with your kind feedback on our hotel overall service. The entire staff greatly appreciated your feedback. Look forward to seeing you again. Sincerely, Travelodge
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2015 sur Hotels
bon hotel accueil tres gentil
1 sur 5
par Marchal

Horrible

Publié le 3 déc. 2012 sur Hotels
Hotel vraiment horrible. Nous n'y avons passer qu'une nuit mais quelle nuit...cafard toile d'araigné et coton tige usagé dans la salle de bain, douche qui fuit de partout, literie vraiment sale (pleine de tache). L'hotel est situé au bord de la highway et pas isolé du tout. Je vous raconte même pas le petit déjeuner du lendemain plus que bas de gamme (et pourtant nous sommes jeunes et pas difficile). Je déconseille.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 oct. 2012 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Roaches dirty and blankets have stains and holes . The walls are dirty and greasy the lighting is horrible and to many dogs barking all hours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Travelodge North Richland Hills, TX, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your recent stay at Travelodge in North Richland Hills, TX. Thank you for taking the time to post your review. We are committed to delivering a clean, comfortable room and apologize for any failure in delivering on the commitment during your recent stay. We have procedures in place related to our pest policy that should have prevented the inconveniences you describe. Our staff aims to provide the highest level of hospitality to our guests through our customer service, but with your experience we have fallen short and would like to apologize for the service issues you describe.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Travelodge North Richland Hills, TX, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your recent stay at Travelodge in North Richland Hills, TX. We greatly appreciate your time in posting the review particularly with your kind feedback on our hotel overall service. The entire staff greatly appreciated your feedback. Look forward to serve you again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Staff unfriendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Travelodge North Richland Hills, TX, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your recent stay at Travelodge in North Richland Hills, TX. We take pride in our service and strive to reach perfection. Your experience was certainly the exception and is not normal. We certainly appreciate your feedback as it is most important to us to identify areas of continuous improvement which helps to ensure future stays are more comfortable. Please accept our apologies.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Trash
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Travelodge North Richland Hills, TX, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your recent stay at Travelodge in North Richland Hills, TX. We take pride in our service and strive to reach perfection. Your experience was certainly the exception and is not normal. We certainly appreciate your feedback as it is most important to us to identify areas of continuous improvement which helps to ensure future stays are more comfortable. Please accept our apologies.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Travelodge North Richland Hills, TX, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your recent stay at Travelodge in North Richland Hills, TX. We take pride in our service and strive to reach perfection. Your experience was certainly the exception and is not normal. We certainly appreciate your feedback as it is most important to us to identify areas of continuous improvement which helps to ensure future stays are more comfortable. Please accept our apologies.