Note fondée sur 636 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Super Comfort Inn
Publié le 25 janv. 2016 sur HotelsL'hôtel était en travaux mais cela n'a rien enlevé au cadre. La piscine couverte et le jacuzi ont été un vrai bonheur aprés une journée de route.
L'accueil était chaleureux. On ne trouvait pas notre réservation car faite une heure avant mais la personne à l'accueil à rapidement fait le necessaire et nous avpns eu notre chambre en une petite demi heure.
par Philippe de France, Gard
Besoin de travaux
Publié le 8 déc. 2014 sur HotelsHôtel en travaux au moment de notre séjour de 3 nuits. Il en a besoin. Les chambres sont sans personnalité. Hôtel mal isolé du bruit pouvant provenir d'autres chambres. On nous a changé de chambre pour une nouvelle au 3ème étage sans personne au-dessus, c'était mieux. L'homme chargé du petit déjeuner était très chaleureux, accueillant et disponible, une mention "très bien" spéciale pour lui. Hôtel choisi pour la proximité de Prairie Creek et Humboldt (entre les deux) pour la découverte de cette magnifique région des Redwoods.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Nice and cozy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Gerber,We're delighted to hear you found our hotel cozy. Your comfort is paramount to us. Our team thrives on providing relaxing stays for all our guests. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Adam,We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another excellent experience.
par un voyageur
Good and affordable
Publié le 30 sept. 2024 sur HotelsAlways friendly and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello pat,We are delighted to hear that you found our hotel to be friendly and clean. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Enjoyed the stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Cheri,We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your feedback is greatly appreciated as we strive to provide memorable experiences for all our guests. Thank you for choosing our hotel, and we hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
The property is quiet and staff are very helpful. Breakfast choices are great and meet many individuals needs with a wide variety of options. I have stayed here several times and will continue to choose this lodging.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Michael,We're delighted to hear that you enjoyed the peaceful atmosphere, helpful staff, and a satisfying breakfast selection during your stay with us. Your loyalty is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back on your future visits.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello maria,We're thrilled to hear that you had a fantastic experience with us! We look forward to welcoming you back soon for another amazing stay!
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
It was a great room, clean and comfortable. However, the morning car noise was bothersome.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kathryn,We are pleased to hear that you found our room to be clean and comfortable. Please feel free to reach out to our management team directly to discuss any concerns you may have regarding noise disturbances during your stay. Your feedback is valuable to us in improving the overall guest experience.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Diane,We're thrilled to hear that you had a perfect stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another outstanding experience.