Note fondée sur 347 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

La chamber et le restaurant

Publié le 7 févr. 2018 sur Expedia
Pour : OK
Contre : Chauffer les chamber et le restaurant
Emplacement : Très intéressant
Il fesait froid dans la chambre et au restaurant. J'ai demandé une chaufrette pour la chamber et ça m'a bien servi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2018 par Guest Experience Manager Eva Leung, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We sincerely apologize for the inconvenience and service lapse that you received during your stay. Please be assured we are following up with our relevant Department Heads to ensure this does not happen again and who all join me in apologizing for our short comings on this occasion. Sincerely greeting from Swissotel Foshan Guest Experience Manager Eva Leung
4 sur 5
par un voyageur

Confortable

Publié le 24 sept. 2016 sur Hotels
Séjourné 4 nuits, hotel confortable, ayant déjà séjourné précédemment je note un manque d entretien au niveau de la piscine. Salle de sport pas au niveau.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us at Swissotel Foshan. Your great comments regarding our hotel, service and swimming pool have been shared with all the team who all join me in thanking you. Feedback like this makes all our efforts feel worthwhile. Look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2016 par Kathryn, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us at Swissôtel Foshan. We hope you had a pleasant journey home and look forward very much to welcoming you back in the not too distant future.
1 sur 5
par Laurent de Bandol

Hotel a eviter a tout prix.

Publié le 11 mars 2016 sur Hotels
hotel indigne de porter le nom Swıss Hotel. Chambre bruyante - lit inconfortable et petit-dejeuner mediocre. Accueil a la reception pas sympa et limite incompetent. Rıen a voır avec le Swıss Hotel d'Izmir par exemple.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2016 par Kathryn, Gestion de l’hôtel
nous nous excusons pour les désagréments et le manque de services que vous avez reçus durant votre séjour.nous avons noté votre suggestion et réfléchir à l'équipe de gestion.on espère que vous avez fait un bon voyage de retour et impatients de vous accueillir dans un avenir pas trop lointain.
4 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité prix et bon confort

Publié le 10 déc. 2015 sur Hotels
Hotel confortable d'un bon rapport qualité prix. Le service est correct. Le restaurant italien est un peu cher pour ce qui est proposé. Les chambres sont propres et spacieuses.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2016 par Kathryn, Gestion de l’hôtel
Merci de choisir le meilleur hôtel de Foshan, et être précieuse évaluation!Vous avez notre soutien est une source de puissance, on avance, on va continuer nos efforts et de dévouement pour vous apporter le logement supérieur de l'expérience.Je me réjouis de votre présence le meilleur hôtel de Foshan!
5 sur 5
par zoeller philippe

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juill. 2014 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de NICE

Publié le 25 avr. 2010 sur Hotels
Bonjour, Un hôtel que je classerai dans le TOP avec 5/5. Tout est parfait, tant l'immeuble lui-même que le personnel très à la hauteur. A recommander.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Becky He, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us at Swissôtel Foshan. We hope you had a pleasant journey home and look forward very much to welcoming you back in the not too distant future. Sincerely greeting from Swissôtel FoshanAssistant Guest Experience Manager Becky He
3 sur 5
par un voyageur

An okay stay.

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
The check in and out payment was very confusing. When I booked the hotel, I chose to pay at hotel. A night's deposit was taken from my Visa credit card, when I checked in, I was told it will be returned. I then used my China bank card to pay, with the extra deposit. Two days later, my Visa credit was charged again. I had to made some calls when I'm back home to clarify all the confusion. The room is a bit dated, the mattress is very hard. The ivory floor outside the bathroom can be slippery when wearing the hotel provided slippers. House keeping did a good job. Concierge is very helpful. View from hotel is nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Becky He, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for choosing to stay with us at Swissôtel Foshan. And we sincerely apologize for the inconvenience and service lapse that you received during your stay. Regarding to the payment we apologize for making you confused. And please accept my apologies that due to the mattress you felt too hard to impact your stay experience. Actually, we have soft mattress service. If you have any issues effect your stay experience, please feel free to contact our Front Desk or Swiss Service, we would try our best to meet your expectation under the situation allowed. Once again, please accept my sincere apologies and we hope to have the opportunity of warmly welcome you again to The Swissotel Foshan in the near future. Warm greeting from Swissôtel FoshanAssistant Guest Experience Manager Becky He
2 sur 5
par un voyageur

Clean with bugs

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Service was good, so is the location and room size. However there are a few downsides: Got bed bugs, I've got 5 bites on my left leg Hotel parking is not exclusively used by hotel. A lot of park spaces were used by locals. Decorations are getting aged.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Becky He, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for choosing to stay with us at Swissôtel Foshan. And we sincerely apologize for the inconvenience and service lapse that you received during your stay. We shared your feedback to Housekeeping Team in the first time and they would enhance pest control in rooms to avoid the same situation happen again.The underground car parking is managed by the property management company. If you have parking demand, please let us know when you have room reservation or before check-in, we will reserve parking space for you in front of the main entrance of hotel.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be better than the previous one.Sincerely greeting from Swissôtel Foshan Assistant Guest Experience Manager Becky He