Note fondée sur 149 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bien
Publié le 21 mars 2024 sur HotelsNous avons réservé la veille, nous avons été bien accueilli. La chambre était petite mais propre. Salle de bain petite et propre.
Petite bouilloire dans la chambre.
Bien situé dans le centre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Heartland Hotels, Gestion de l’hôtel
Dear Crystelle. Thank you for the feedback and rating us 8/10. We appreciate the positive comments and hope you enjoy the rest of your visit to New Zealand. Regards
par un voyageur de Paris
Publié le 29 déc. 2019 sur Expedia
, chambre spacieuse et confortable. Le petit déjeuner est très copieux, le restaurant propose une carte très variée (avec un happy hour). Le personnel est très attentionné
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2019 par Gavin, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review. Best wishes for the year ahead. Kind regards, Gavin
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2019 sur Hotels
Seul le déficit d'hébergements, comparativement à la demande justifie les prix élevés pratiqués par cet établissement qui nécessiterait, à ce tarif, une bonne rénovation
par un voyageur
Motel sans charme mais bien situé
Publié le 23 janv. 2018 sur HotelsHôtel bien situé au centre du hameau et à côté de Fox Guiding
Chambre sans charme et isolation inexistante. On entend le voisin ronfler et dans ses toilettes.
par stephanie de france
Propre et confortable mais viellot
Publié le 18 mars 2013 sur Hotelsnous y avons bien dormi et n'attendions pas grand chose de plus qu'une nuit a proximite du fameux glacier, mais avons peu apprecie le mauvais petit dejeuner et avoir a porter nos lourdes valises au premier etage sans ascenceur.
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2024 sur Expedia
It was all good except we weren't advised on checking in that breakfast finished at 9 a.m. the next morning. We got a call at 8.30 the next morning to advise us of this. Consequently it was a bit of a rush to get there in time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Heartland Hotels, Gestion de l’hôtel
Dear Jacqui. Thank you for your feedback and rating. We appreciate your insights and we defiantly need to improve on our communication skills at check-in. We apologise for the inconvenience. Notwithstanding our error you still scored us 4/5 and are extremely grateful. We hope the rest of your journey is filled with joy and happiness. Regards
par un voyageur
Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Well priced for a clean well appointed room. Much better value that where we stayed in Haast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Heartland Hotels, Gestion de l’hôtel
Dear Vicki. The entire team are ecstatic with your rating and feedback. We are grateful that you chose to stay with us and by all accounts we have met your needs. We wish you a pleasant onward journey. Until the next time. Regards
par un voyageur
Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
Nice rooms, the restaurant left a lot to be desired but overall food experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Heartland Hotels, Gestion de l’hôtel
Dear Gio. We appreciate your for your feedback. We are delighted you found our rooms nice. From your comments it is evident we need to improve on the food experience. Your insights will assist us in improving either our product or service. Thank you and regards.
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
Was a nice place to stay..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Heartland Hotels, Gestion de l’hôtel
Dear Beth Ann. Thank you for your feedback. The Team thank you for your rating of 4/5 and were delighted you thought our property was a nice place to stay. We do enjoy the location. Fox Glacier is a special place. Have an amazing 2024. Regards
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Staff were very friendly and under pressure, a few more staff would be great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Heartland Hotels, Gestion de l’hôtel
Dear Adrianne. Thank you for your feedback. We are also appreciative of your rating being 3/5. We will work hard to achieve our goal of meeting or exceeding customer expectations through constructive feedback and you have assisted us in our goal. Regards