Note fondée sur 920 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Great place for football évents
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guy,Thank you for your review. It’s fantastic to hear that our location is well-suited for football events. Your feedback is valued, and we’re pleased that our venue met your needs for such occasions. We hope to have the pleasure of hosting you again at Americas Best Value Inn Foxboro.
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Chambre non propre, poils dans la salle de bain un insecte est tombé d’une serviette.
Draps sales
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Amelie,Thank you for sharing your honest thoughts. We are constantly working hard to provide a high-quality experience for all of our guests, so it is disappointing to hear that we didn't meet your expectations. We will discuss your concerns internally to ensure we meet our high hospitality and cleanliness standards. Your input is appreciated, and we thank you for letting us know where we fell short, as this will enable us to reflect and improve. It is our hope that you will give us another chance to change your perceptions down the line.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
T
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Christian,Thank you for taking the time to rate your stay at Americas Best Value Inn Foxboro. Hosting you was a pleasure, and we look forward to your next five-star visit!
par un voyageur
Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
Tout était ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michel,Thank you for staying at Americas Best Value Inn Foxboro. Hosting you was a pleasure, and we look forward to doing so again.
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia
Excellent rapport qualité-prix. Très propre et tranquille. À proximité du Gillette Stadium.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan,Thank you so much for spotlighting our clean accommodations and prime location during your visit! We're so happy to know that everything was in order for your stay. Please come back and join us again soon.
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Séjour deux nuits, quatre personnes. Bien mais...
Publié le 20 avr. 2023 sur HotelsLa chambre était très bien avec une nouvelle déco, lit excellent mais un seul oreiller, par contre pas de cintres dans le garde-robe, nous sommes quatre seulement trois serviettes, pas de serviettes à main, seulement deux débarbouillettes, pas de papier mouchoir, Déjeuner, pas de tables pas de chaises, jus d’orange (eau colorée) café pas extra, pas de fruits que des bagels, muffins anglais, et pain aux raisins. Pas de ménage le 2e jour. Wi-Fi pas très fort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gynette,Guest satisfaction is important to us, so we're happy to hear our comfortable beds and modern rooms added to your experience. However, we apologize for any disappointment with the in-room amenities, breakfast, and WiFi. We'll keep your comments in mind, and we hope to see you again should you be back in the area.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2022 sur Expedia
Pas de table à la salle des petits-déjeuners, pas de crochets pour attacher les serviettes et vêtements dans la salle de bain. Par contre chambre propre et personnel très sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2022 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre,
Thank you for your recent stay with us. Guest feedback is appreciated and welcome, and we thank you for taking the time to leave a review. We always strive to exceed the needs of our visitors, so while we're glad to know you appreciated our friendly team and clean accommodations, we apologize that other aspects of your experience didn't meet your expectations. As a result, we will pass along your constructive feedback to our team. It would be an honor to welcome you back to our hotel the next time you're in town.
par un voyageur
Good one nighter
Publié le 5 août 2019 sur HotelsClean, comfy and good breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jessey,
It makes our day to hear that you had a great stopover! Thank you for paying us a visit. Here at Americas Best Value Inn Foxboro we take pride in delivering value that is worth coming back for. Stay with us again soon!