Note fondée sur 226 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Louis,We value your stay with us and hope that you had an overall positive experience. If there are any details you'd like to share for us to improve, please reach out to us directly. We look forward to welcoming you back for a better stay next time.
par un voyageur
Frackville
Publié le 11 avr. 2022 sur HotelsL’hôtel et la chambre était très malpropre. Le ménage dans notre chambre n’avait pas été effectué depuis longtemps, les draps semblaient propres, mais il y avait des résidus retrouvés sur le plancher entre les draps. Des restes de nourriture au sol, une serviette d’un utilisateur précédent était suspendue avec les rideaux de douche. Malpropreté générale…. Vous ne devriez pas recommander cet endroit!
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 avr. 2018 sur Expedia
Chambre en mauvaise condition. Très mauvaise odeur dans la chambre
.Nous ne retournerons jamais à cet endroit .
par ulrich
Tres bon rapport/qualité prix
Publié le 5 sept. 2017 sur HotelsBon rapport /qualite prix.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ron, We appreciate your recent stay at our hotel. If you have any specific feedback, we encourage you to kindly reach out to us directly. We value your experience and look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Sleepless
Publié le 10 août 2024 sur HotelsTV now only has 10 channels and at 1:30 in the morning had kids screaming at the top of their lungs outside of door.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kevin, We apologize for any inconvenience caused by the noise outside your room. We strive to provide a comfortable stay for all our guests. For any feedback or concerns regarding your stay, feel free to contact our management team directly for further assistance.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
My main reason for this rating is the hard wood floorin the rooms were in poor shape and not cleaned properly. The floors were sticky and tirbed your feet black
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Catherine, We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We encourage guests to reach out to our management team directly to address any concerns regarding their stay. We always strive to provide a comfortable and welcoming environment for all our guests.
par un voyageur
Poorly maitained. issue with A/C for one!
Publié le 3 août 2024 sur Hotels.Noy si good. a/c in second room did not work properly. Could not move to another room. Maintenance could not fix until AM. Not what I exoected bases on other reviees.
Would actually like a refund for the room that was unuseable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Glenn,We regret to hear about the issues you encountered with the air conditioning in your room. We recommend reaching out to our management team directly to address your refund request in line with hotel policies. Your feedback is valuable in helping us improve our services for future guests.
par un voyageur
Tv
Publié le 28 juill. 2024 sur HotelsVery clean room but TV was not working
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kevin, We appreciate your feedback regarding the cleanliness of the room. We regret any inconvenience caused by the issue with the TV and will ensure it is looked into promptly. If you have further concerns, please reach out to our management team for assistance.