Note fondée sur 936 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 29 août 2022 sur Expedia
Service rapide, propreté dans la chambre et dans l'hôtel.
Satisfait de notre séjour.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2021 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Hi Gabriel,
Thank you for the rating and hope to see you again soon.
Sheraton Framingham Hotel and CC
par un voyageur
Publié le 5 janv. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Excellent
Publié le 13 févr. 2020 sur HotelsTrès satisfait de mon séjour au Sheraton. Etablissement propre et personnel serviable.
Je recommande cet hôtel pour tout séjour à Framingham
par un voyageur
Publié le 28 janv. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 25 juin 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2019 sur Hotels
Malgré son apparence un peu kitch de château médiéval, hôtel agréable, bien placé mais loin du centre de Boston. bon restaurant avec belle piscine et belle salle de Fitness.
Bon rapport qualité prix quand les nuits sont en promo.
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
This property is ready for a renovation. The rooms are loud. Chipped paint, dirty sink, old carpet and the list goes on and on. When we arrived the front desk stated that they no longer had a king room, which I paid for, but only had one with two double beds. We’re big peeps, that will not work. Out of nowhere she got one, less than 10 seconds into the convo. Why do that to people? It’s not nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Sheraton Framingham, Gestion de l’hôtel
Dear Michalann,Thank you for sharing your experience with us. I sincerely apologize for the issues you encountered during your stay, particularly with the condition of the room and the noise level. We are continuously working to improve our property, and your feedback regarding the chipped paint, dirty sink, and old carpet has been shared with our maintenance team for immediate review. I also regret the confusion during your check in process. It's important to us that our guests feel welcomed and valued, and I apologize for the frustration caused by the room situation. I will address this with our front desk team to ensure that we provide clearer and more considerate communication in the future. We truly appreciate your feedback and hope you will give us another opportunity to provide a better experience on your next visit.Warm regards,Neveen Makar
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Sheraton Framingham, Gestion de l’hôtel
Dear Joanne,Thank you for staying with us at Sheraton Framingham Hotel & Conference Center. We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with us. Customer satisfaction is our top priority, and we are thrilled that you enjoyed your stay at the hotel, it means the world to our entire team! we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Neveen