Note fondée sur 154 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Très bonne expérience

Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
Bon accueil avec pommes, bonbons et boissons disponibles en accès libre à la réception 😋 L'hôtel est grand, très bien entretenu, notre chambre était très propre. Décoration au top et très bon petit déjeuner. Le sauna/hamam est ouvert le matin et en soirée, avec chaises longues, serviettes et eau minérale à volonté. A recommander.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Marta Leal- Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Tanguy, I would like to take the opportunity to express my gratitude, on behalf of my colleagues, for such a wonderful rating! It is very inspiring and motivational for our team to see that we could provide a fully satisfactory hotel experience for you! We truly hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards,Marta Leal- Guest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Marta Leal-Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Med,Thank you so much for your kind score.We are very happy to know that your stay was very pleasant and we look forward to welcoming you in the near future.Kind regards,Marta Leal- Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par Marta Leal-Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jaber,Thank you so much for taking the time to give your wonderful review.We are delighted to know that your stay was fantastic.We look forward to welcoming you in the near future.Kind regards,Marta Leal- Avani Frankfurt City Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel moderne et bien placé

Publié le 4 nov. 2023 sur Hotels
Très bonne réception à recommander avec monsieur Kumar. Hotel bien placé et moderne, seul défaut pas de clim mais une simple ventilation, donc assez chaud pendant la nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2023 par Daniela Ramirez Moreno - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Pierre-henri,Thank you very much for letting us know your thoughts on your most recent stay at the NH Collection Frankfurt City. Also, thank you for your appreciation towards our central location as well as the great service delivered by our talented staff.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Marta Leal- Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Many thanks for the great review you posted on Expedia following your stay in our hotel. I have already shared your heartwarming comment with our team members. They are all grateful to hear your compliments and to learn that you appreciate their efforts. Looking forward to meeting you again during your next trip to Frankfurt. With kind regards,Marta Leal- Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Location is perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Marta Leal- Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Dear Michael,I would like to take the opportunity to express my gratitude, on behalf of my colleagues, for such a wonderful rating! It is very inspiring and motivational for our team to see that we could provide a fully satisfactory hotel experience for you! We truly hope to welcome you back to our hotel in the near future. Warm regards,Marta Leal- Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur de Bellevue

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Breakfast was very impressive!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Marta Leal- Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Dawn,Thank you for taking the time to write your recent experience at Avani Frankfurt City Hotel. We are very happy to know that your experience was pleasant and we look forward to welcome you in the future!Kind regards,Marta Leal- Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Marta Leal- Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. JongHoon,Thank you very much for your wonderful feedback.We are very happy to know that your stay was very pleasant and we look forward to welcoming you in the near future!Kind regards,Marta Leal- Guest Relations Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Marta Leal- Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Mohammad M,Thank you for taking the time to write your recent experience at Avani Frankfurt City Hotel.We appreciate your feedback and we look forward to welcoming you in the near future.Kind regards,Marta Leal- Guest Relations Manager
2 sur 5
par un voyageur de Boston

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Marta Leal- Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Hosam,Thank you for taking the time to write your recent experience at Avani Frankfurt City Hotel.We feel very sorry to know that we did not exceed your expectations. Your remarks will enable us to improve the quality of our offer and services in a matter to satisfy our guests' needs and expectations. Looking forward to welcoming you back to our hotel.Kind regards,Marta Leal- Guest Relations Manager