Note fondée sur 706 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
: Very nice team, the staff are really great ; good insonorisation for sound ; good looking hotel and chamber
- : The shower is nice and modern, but it make water everywhere ; it take time to go downtown ; nothing really near (resto, grocery, etc.) ; it says that we can do your laundry but that's not true, it's only one or two days a week (from what I understand), so if your stay is booked outside these days, we can't do your laundry ; the AC was not fonctional
par un voyageur
Good hotel well located
Publié le 12 mai 2024 sur HotelsI was on a solo trip to Frankfurt and stayed at this hotel for 7 nights.
The night staff and breakfast staff was really nice and helpful. However the guy for my checkout just got really angry and yelled at me just because I asked if I could keep the hotel card as a souvenir. He could have just said no sorry I would have understood that’s fine. He didn’t need to be that rude. It kind of ruined everything especially when you just spent 700€ in this hotel.
par un voyageur
Perfect hotel well located
Publié le 12 mai 2024 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 30 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par MA, Gestion de l’hôtel
Dear Charles,Thank you very much for the great Evaluation, we are very pleased that you enjoyed your stay with us.With best regardsMorad AlaasFront Office Manager
par un voyageur
Belle hôtel , très propre , et le service excellen
Publié le 21 juin 2022 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2022 par Best Western Plus Welcome Hotel Frankfurt Team, Gestion de l’hôtel
Dear Abdelkader,
Thank you so much for your nice feedback.
We hope to welcome you again soon.
Your Best Western Plus Welcome Hotel Frankfurt Team
par un voyageur
Publié le 6 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2020 par Welcome Hotel Frankfurt, Gestion de l’hôtel
Dear Les Sens du Bois,
Thank you veryx much for your nice feedback.
We hope to welcome you again soon.
Your Welcome Hotel Frankfurt Team
par un voyageur
Séjour parfait
Publié le 11 juin 2019 sur HotelsChambre spacieuse, propre et bien située. Transports à proximité ( bus et tram )
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2019 par Welcome Hotel Frankfurt, Gestion de l’hôtel
Dear Melanie,
Thank you very much for your nice feedback.
We appreciate you felt vomfortable with us and hope to welcome you again soon.
Your Welcome Hotel Frankfurt Team
par un voyageur
RECEPTION toujours désagréable !
Publié le 5 mai 2019 sur HotelsN'oubliez pas votre carte de CREDIT ! Non, non, pas une carte de paiement ! Une carte de CREDIT pour vous arnaquer légitimement ! Le fait de la produire autorise l'établissement à débiter votre compte sans AUTRE autorisation et donc SANS signature d'acceptation ! Accord avenu entre certaines chaînes et Visa, etc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2019 par Welcome Hotel Frankfurt Team, Gestion de l’hôtel
Dear Georges,
Thank you very much for your feedback.
In your review it looks like our guests are forced to give us a credit card, but they are not.
Yes, we take a gurentee upon the check-in but you can even give us your credit card details (wich we NEVER charge without the guests ok) or you can pay the deposit cash or via bank card.
This is just for savety reason because unfortunately not every guest is that honest.
Never the less, we hope to welcome you again.
Your Welcome Hotel Frankfurt Team
par un voyageur
Publié le 17 mars 2019 sur Expedia
Nous avons réservé une chambre avec grand lit double (avec une demande de grand lit double, et pas deux lits simple mis côte à côte), et malheureusement nous ne l'avons pas eu. La salle de bain avait une énorme baie vitrée sur la chambre, et voir sa femme au toilette est pas forcément génial ! voila voila...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2019 par S. Gesswein - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you very much for your feedback.
Due to you made an anonymous feedback we can not comprehend all details of your booking.
We're very sorry, that we have not considered your wish for an double bed. We always try to consider any wishes made by our guests, but sometimes we can not.
Unfortunately all of our rooms are equipped with an large window between sleeping room and bathroom, we're very sorry that you felt not comfortable with it.
Kind regards
Sabrina Gesswein
Front Office Manager