Note fondée sur 925 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 janv. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel moderne et bien situé

Publié le 19 janv. 2024 sur Hotels
Hôtel moderne, bien placé dans le centre de Francfort
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Nice and clean hotel

Publié le 24 août 2023 sur Hotels
The hotel is nice and clean and comes with free breakfast. The staff are friendly. Underground parking is 19 euros per day which I think is a bit expensive. However, you can find free parking on the street until 9AM if you’re staying overnight. The hotel could also install small fridges in the rooms as it was very hot during our stay, and we had to buy several bottles of water from the reception for 4 euros each.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2023 par C.Sommer, Gestion de l’hôtel
Dear Hichem,Thank you very much for your feedback regarding your stay at Hampton by Hilton Frankfurt City Centre. Your feedback is highly appreciated, it helps us to improve our quality of service - day by day.I am very pleased that you enjoyed your stay with us.Especially in times like these, it is a matter close to our hearts to enable our guests to have a stay as comfortable possible.Im glad that this was the case for you.It's great that you were able to enjoy our breakfast buffet to the fullest.We offer our guests an international breakfast each morning, featuring hot options such as fresh scrambled eggs, bacon & sausage, beans, a variety of vegetarian and vegan options, and our ever-popular Hampton waffles.The parking spaces in front of the hotel are public parking spaces. If all parking spaces are occupied, you can also use our parking garage. The costs are 19.- EUR for 24 hours as a package.Regarding the pricing of the parking garage, I am pleased to inform you that with a daily flat rate of EUR 19.00 we are in the lower price segment for the city of Frankfurt and have again decided not to raise our prices this year.We would be more than happy to welcome you soon again!Kind regardsChristoph SommerGuest Service Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par C.Sommer, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine,Thank you for choosing Hampton by Hilton Frankfurt City Centre for your stay in Frankfurt. We appreciate your kind feedback regarding your stay and were looking forward to welcome you soon again.Kind regardsChristoph SommerGuest Service Manager
5 sur 5
par un voyageur

Perfect stay

Publié le 9 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2023 par C.Sommer, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle,Thank you for choosing Hampton by Hilton Frankfurt City Centre for your stay in Frankfurt. We appreciate your kind feedback regarding your stay and were looking forward to welcome you soon again.Kind regardsChristoph SommerGuest Service Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2023 sur Expedia
Le bruit du climatiseur nous a empe he de dormir...un peu eloigne des transports. Sinon personnel accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2023 par Johanna Junker, Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Liliane, Thank you very much for your feedback about your past stay at the Hampton by Hilton Frankfurt City Centre Messe. It was a pleasure for us having you as our guest and we are happy to hear that you liked the friendly service provided by our great team. However we are sorry to hear that you did not have a restful sleep due to the A/C in the room. Please never hesitate to contact us during your stay if there is anything that we can do to make your stay more pleasant. We would have offered you another room to make sure that you can fully enjoy your stay with us. We want to apologize for this inconvenience and hope that we can welcome you back soon. Best wishes,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2022 par C.Sommer, Gestion de l’hôtel
Guten Tag Bernd, vielen Dank für Ihr Feedback bezüglich Ihres Aufenthaltes im Hampton by Hilton Frankfurt City Centre. Das Feedback unserer Gäste ist extrem wichtig für uns, da wir dadurch unseren Servicestandard stetig optimieren und die Wünsche und Bedürfnisse unserer Gäste besser erkennen können. Es freut mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Gerade zu solch schwierigen Zeiten wie diesen ist es uns eine Herzensangelegenheit, unseren Gästen einen möglichst geruhsamen Aufenthalt zu ermöglichen. Schön, dass dies bei Ihnen der Fall war. Wir würden uns sehr darüber freuen Sie bald wieder bei uns willkommen heißen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen Christoph Sommer Guest Service Manager