Note fondée sur 926 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Amazing hotel !

Publié le 18 févr. 2023 sur Hotels
Warm welcoming Beautiful view I will come back !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2023 par Friederike Adomat Front of House Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Agathe,First of all, we would like to thank you for being a guest at the JW Marriott Hotel Frankfurt.We thank you for taking the time to rate our hotel.We are pleased that we were able to deliver the high level of service that JW Marriott is known for.We would be delighted to welcome you back to our hotel in the near future.Yours sincerely,Friederike AdomatFront of House Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2021 par Daniela Fette - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to complete our survey. Your comments will be shared with our entire staff. We are very glad to know you were pleased with your overall stay. We look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations. Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you if you have any questions or concerns. Your feedback is greatly appreciated. Thank you for choosing Jumeirah Frankfurt Hotel! All The Best, Daniela Fette General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Good stay but a bit disappointing

Publié le 25 juill. 2021 sur Hotels
Stay was OK despite a bit disappointing: pressure issue in the shower, shared parking with local mall was full so had to wait to get it, parking overcharged after 24h, fitness and pool located outside the hotel, and breakfast organisation a bit chaotic. Excellent situation, very kind and efficient concierge and very clean. Regarding our experience, more a 4 stars than 5.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2021 par Daniela Fette General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our survey. Your feedback is essential in our effort to improve our service standards. I apologize for the inconveniences with your shower during your stay and the breakfast experience. Your comments have been shared with the appropriate departments so that they may be addressed. Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you. Thank you for choosing Jumeirah Frankfurt Hotel! Daniela Fette General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2020 par Daniela Fette-Rakowski General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your recent stay at Jumeirah Frankfurt. We very much regret that not everything went to your satisfaction. We look forward to welcoming you again. Yours sincerely, Daniela Fette-Rakowski General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2020 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Christophe, Thank you very much for your rating regarding your recent stay at Jumeirah Frankfurt. We hope to welcome you back soon to create new fond memories for you. Kind regards, Daniela Fette-Rakowski General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Très positif. Seule chose à mentionner, faut trouv

Publié le 15 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2019 par Hotelmanagement , Gestion de l’hôtel
We are extremely grateful for your review of the Jumeirah Frankfurt. We will pass along your comments to our team. Please visit us again. It will be our delight to serve you. Kind regards, Jörg Stricker Interim General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2019 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Greetings from Jumeirah Frankfurt and thank you for posting your fantastic review about our hotel. We all look forward to welcoming you back in the not too distant future. Kind regards, Jörg Stricker Interim General Manager
5 sur 5
par Jean-Claude

Publié le 18 oct. 2017 sur Hotels
admirablement situé avec une vue à couper le souffle !...Really it was " A Room with a View" !
4 sur 5
par Martial

Luxueux et en plein centre

Publié le 10 juill. 2017 sur Hotels
Hôtel récent et luxueux, chambre aux aménagements astucieux et de qualité. La situation en plein coeur de Francfort et au 20ème étage permettent une vue imprenable sur le centre ville (qui est certes beaucoup en travaux et pas très joli). Accès direct à un grand centre de fitness par une porte privée de l'hôtel, celui-ci a aussi une superbe vue sur la ville. Grande piscine de 20 mètres, malheureusement elle était "en panne" au moment de mon séjour.
3 sur 5
par Lamia

Ce n'est pas un hotel de luxe ,un spa à fuire

Publié le 10 mai 2017 sur Hotels
Après avoir séjourné dans les jumeirah de Dubai le jumeirah Frankfurt n'a rien avoir .j'ai pas ressenti le luxe ni l'élégance .la chambre est juste confortable ,le mini bar est rempli juste le premier jour , les produits de toilette sont de bas de gamme (un shampoing et un gel douche pour deux personnes) alors leur SPA n'a rien avoir avec un spa c'est une salle de sport ouverte à tous le monde dans un centre commercial vraiment pas reposant (et pour les gents pudiques comme moi le sauna c'est à fuire les allemands se mettent tous nud oui sans maillots de bain dans les sauna et salle à vapeur et meme dans le couloir pour rejoindre la piscine )