Note fondée sur 158 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Hôtel nickel rirn à redire pas loin du stade pour
Publié le 17 juill. 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Mia A. Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Peggy,Thank you very much for your Feedback!I hope to see you soon again in our House.Best Wishes,Mia A. Assistent Manager
par un voyageur
Excellente nuit
Publié le 11 janv. 2024 sur HotelsUne nuit excellente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2024 par Mia A., Gestion de l’hôtel
Thank you for the great feedback, we are pleased that you enjoyed your stay.Come back!Best Regards,Mia A. Assistent Manager
par un voyageur
only if nowhere else is available
Publié le 10 déc. 2019 sur Hotelsyou have to negotiate a decent room away from the very loud road noise. Pillows were poor quality + weird half a bed cover
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2020 par Tulip Inn, Gestion de l’hôtel
Hello, thx for your comment. We are very sorry, that you did not feel really good at your stay in our hotel. At your stay, our hotel was almost fully booked and not all guests can have a room to the backside without that traffic noise. In case of the cover and pillows we did not get any information about that problem, so we had unfortunately no chance to solve it. Give us a next chance at your next visit to cinvince you again.
Best regards
The Team of Tulip Inn
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2019 sur Expedia
très cher par rapport aux prestations proposées.
Personnel ne parlant pas anglais
par un voyageur de Nice
Refrain
Publié le 9 août 2018 sur ExpediaNo aircoondiition. 25 Euro taxi to arrive. So you spend 50 Euro on top. Just A JOKE.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2018 par Your Tulip Inn Frankfurt Airport, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to rate us, we are very sorry that you were dissatisfied on arrival. We renovate our hotel rooms and in this case the air conditioning is a big issue for our project. We look forward to welcoming you again soon.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de paris
Ras sauf
Publié le 23 oct. 2017 sur ExpediaUn voisin bruyant au téléphone... L'insonorisation doit être à revoir. Sinon rien à dire sur le reste.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2017 par Alexandra G., Gestion de l’hôtel
Dear guest,
we are sorry that you heard the neighbour talking with his phone next door. As you complain about the old style of the house. We sre happy to let you know that the hotel will be renovated next summer.
par Selke de Belgique
Service impeccable
Publié le 27 août 2014 sur HotelsNous sommes très contents avec hôtel Friendly et nous le recommandons à tous nos amis
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Sehr laut!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Claudia K., Gestion de l’hôtel
Sehr geehrte Christine, vielen Dank für Ihren Besuch! Unser Hotel liegt an einer befahrenen Strasse. Bitte kommen Sie wieder und geben uns Ihren Wunsch auf die Sicht nach hinten zum Innenhof, das ist viel leiser! Herzliche Grüße Claudia K., Hoteldirektorin
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Nice modern clean hotel. Staff very pleasant and helpful. Bus stop right outside the hotel - easy to travel to the centre of neu isenberg, airport and Frankfurt city centre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Mia A. Assistent Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Warm Regards,Mia A. Assistent Manager
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Claudia K, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrter Volker, vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Bewertung. Schade dass wir nicht mehr erfahren können. Einen schönen Tag, viele Grüße Claudia K., Hoteldirektorin