Note fondée sur 268 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2024 par Nichole V, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us!
par un voyageur de Frederick
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Convenience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Nichole V, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review us! We hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Our stay overall was good, however the indoor pool and fitness room were both closed for upgrades. This was very disappointing to find out after we had already checked in. These were the 2 of the 3 reasons we picked this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Nichole V, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are working to improve our appearance and overall guest experience. We apologize some amenities were unavailable during your stay. We hope to bring you a new experience in the coming months!
par un voyageur
GREAT choice for an incoming client
Publié le 15 août 2024 sur HotelsI booked this room for an incoming Real Estate client of mine. She is an extremely fussy type, and very big on cleanliness. She LOVED it! She complimented everything, said she slept very well, and could see her car from her room, which she liked. Great lobby and overall appearance. A+
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Nichole V, Gestion de l’hôtel
Thank you for your detailed feedback! We will be sure to pass along yours and your clients kind words to our team here!
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Nichole V, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Property was a little dirty and had construction going on. Staff was very friendly but the Marriott system was down the whole time we were there. So we had to provide credit card information on paper.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Nichole V, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. The Crowdstrike outage did have severe impact on the hotel industry. We apologize for the inconvenience. We will be sure to pass along your kind words to our team!
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Awesome property. quiet and convenient. Friendly staff, easy parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Nichole V, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Nokomis
Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Nichole V, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience!
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Nichole V, Gestion de l’hôtel
Thank you!