Note fondée sur 667 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2022 sur Expedia
Ça sentait vraiment mauvais dans la chambre, personnel très désagréable. Le lit était inconfortable, semblable à une boîte de carton.
3 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 5 nov. 2019 sur Expedia
Le prix est intéressant. La douche était défectueuse eau chaude seulement.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 mars 2017 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Commentaites

Publié le 14 juin 2016 sur Hotels
Je n'y retournerai pas cest certain. J'aurais pas laissé quelqu'un se promener sans ses bas/soulier
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating. We strive to ensure every guest has a positive experience, and your feedback is important to us. If there is anything we can do to improve, please feel free to let us know.Kaur J. #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Joseph, Thank you for the 5-star rating! Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
We stayed Tuesday thru Saturday. The entire staff including front desk, room service and even the maintenance staff were all very helpful, All showed great customer service skills, Everyone was friendly and welcoming.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Brandy, Wow, we are incredibly grateful for your amazing 5-star review! Hearing about your positive experience during your recent visit has truly made our day. At Motel 6, we strive to provide the best guest experience, and your feedback confirms that we are heading in the right direction. If there is anything more we can do to enhance your experience, please do not hesitate to reach out. Your support means the world to us, and we cannot wait to have the opportunity to serve you again soon! Natalie #team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
No breakfast. No in room coffee pot, no tissue paper,No grab bar in shower, Ice machine on Second floor inop. Had to go to office to get fresh towels. No Room service on occupied rooms. Will not stay ay Motel 6 again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Miles,Thanks for your recent rating. Your input is highly valuable to us as we continuously strive to enhance our services. We hope your experience with us was enjoyable, and we would love to host you soon. Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Staff and service , and reception
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Domingo, We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We regret that your experience with us did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. Your concerns are of utmost importance to us, and we are fully dedicated to addressing them in a timely manner. To gain a better understanding of the specific issues you encountered, we kindly request that you reach out to us. Thank you for bringing these matters to our attention, and we look forward to the possibility of resolving them.Kaur J. #team6