Note fondée sur 180 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Ottawa On Canada
Publié le 6 nov. 2018 sur Expedia
Très bien ècueuillis, Chambre super propre, L'homme au bureau est très gentil et des plus serviable... comblé tout nos besoins...Très bons p'tit srestaurants à 50m... Petit détour mais ça vaut la peine nous y retournerons garantie...
Gilles
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2018 par Charlie, Gestion de l’hôtel
Thank You for your review.
par un voyageur
Publié le 4 juin 2017 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Fantastic Experience. Roomy and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par vicki, Gestion de l’hôtel
Thank you for the Great review
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par vicki, Gestion de l’hôtel
Thank you for the Great review..
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Great property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par vicki, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking out time for the great review
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
I love it
It feels like home, with utensils, kitchen, separate living room. And the staff is very friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par vicki, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
It has a spacious floorplan which gave the family room to stretch out. Great amenities. Only minor issue was that housekeeping missed a couple areas (previous guest left clothes in the drawers, deoderant under the chest of drawers)- yet no big deal b/c I wipe down/disinfect before we settle in. Pretty quiet and peaceful. Would stay again.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Once I spot the two roaches in my room, I didn’t want to give no stars
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par vicki, Gestion de l’hôtel
We take great pride in our cleanliness and customer service as evidenced by our overwhelming positive reviews. I apologize for this isolated incident and ask that ant concerns our guest have during their stay are immediately brought to the attention of our on-site manager so it can be addressed immediately. We proactively have contracted services once a month to prevent this from occurring .
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par vicki, Gestion de l’hôtel
Thank You so Much for the Great review,,
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par vicki, Gestion de l’hôtel
Thank You