Note fondée sur 531 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 avr. 2022 sur Hotels
par un voyageur
excellent hôtel pour visiter Fredericksburgh
Publié le 27 déc. 2014 sur HotelsHôtel confortable et bien localisé pour visiter le quartier historique de Fredericksburgh. Prix très raisonnable. Nous avons bien apprécié pour nos vacances en famille
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
This was an overnight stopover on my way to Durham. I had valuable belongings in my vehicle that I had to park offsite at a parking garage. Although the hotel clerk said there were cameras in the garage, I wouldn’t be able to hear my car alarm if it went off. I used the room to clean up & within 20 mins decided to leave. I felt interrogated checking out even after I explained. The manager treated me like a child asking me why would I feel safer with my car parked on-site. He proceeded to say “you know you won’t receive a refund” I responded I understand & the room has been paid for & easily turned over to another paying guest. I am not a child, an adult older woman perhaps & couldn’t understand the interrogation. The hotel, although on the corner of a busy neighborhood was well appointed with guests in the lobby having cocktails. However, due to the level of disrespect I wouldn’t recommend it to any female travelers.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Andrew, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback, John!
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Andrew, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback!
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
The staff was extremely nice.
However, the Manager (Tony) was pushy and rude to his staff and I.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Andrew, Gestion de l’hôtel
Hello, Julie. I'm so sorry that your stay was negatively affected. We very much appreciate your business, and thank you so much for taking the time to leave feedback. I hope you have a wonderful weekend!
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Andrew, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback, Christine. We are glad you enjoyed your stay and hope to have you with us again in the future.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
It would be nice if they offered a couple of bottles of complementary water in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Andrew, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for the feedback, Paul. We appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Andrew, Gestion de l’hôtel
Thank you, David. We are glad you enjoyed your stay with us.
par un voyageur
Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
Had a great stay. Staff was amazing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Andrew, Gestion de l’hôtel
Thank you very much, Darren. We are glad you enjoyed your stay.