Note fondée sur 879 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 août 2023 sur Expedia
par un voyageur
Bruit de l’autoroute vraiment très fort
Publié le 11 janv. 2020 sur HotelsBruit de l’autoroute incroyablement fort, pas pu dormir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2020 par Dan Outlaw, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback. We are sorry to hear you did not enjoy your stay. We highly suggest in the future you request a room on the front side of the building if the highway noise impacts your stay. Thank you for staying with us!
par un voyageur
Bonne année au Hilton’s
Publié le 2 janv. 2019 sur HotelsCourt séjour une journée
Accueil chaleureux
Nous étions fatigués et affamés hôtel bien situé
Plusieurs choix restaurants et lit très confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2019 par Eamon, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, Carlo! I studied French at school but have sadly not kept it up so I can't respond in kind. However, thank you very much for choosing to stay with us over the Holidays and we wish you the best of luck for 2019 and beyond!
par un voyageur
Bon pour un passage
Publié le 17 déc. 2017 sur ExpediaBonne endroit pour un passage. Déjeuner buffet a 14$ Us que je n'ai pas gouté mais visuellement semblait bien. Petit gym et piscine. Chambre simple mais confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2018 par Eamon, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! Unfortunately my French is quite terrible, so I can't respond in kind, but I very much appreciate you in taking the time to leave us a review and we hope to host you again in the future. If you ever have the chance please do join us for breakfast, it's very good!
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2024
Many things not up to expectations. Wi-Fi difficult to use. No clock in room. Ice machine not working. Account services scan did not wok. No info on TV in the room. No paper/ pen to take notes. Charged a security charge of $75 which was an insult to this guest. Charge to be refunded on checkout but it wasn’t. This prposhould not bear the Hilton name
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024
Love that the property was pet friendly, but I was VERY disappointed that the front desk refused to add my Hilton Honors # to the stay because it was booked through a 3rd party. Surely there's a work around for that issue!
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review! We're so glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Everything here was great!
I would only recommend that they provide vegan options on their breakfast menu. Soy milk for coffee, hot oatmeal, nuts and fresh berries would be great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review! We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another stay soon!