Note fondée sur 572 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Hôtel qui se dit accessible pour les personnes en fauteuil roulant. Ce n'est pas vrai !!! La chambre est certes accessible mais pas la salle de bain. Impossible pour une personne en fauteuil roulant de passer la porte, ce qui pose de gros soucis. Lorsque nous avons fait part du problème à la réceptionniste pour seule réponse nous avons eu : " toutes les chambres sont pareilles". Une simple excuse, pas de remise sur le prix de la chambre.
Quel manque de professionnalisme !!!
Quant au petit-déjeuner, il est très simple. Quelques tranches de pain de mie, du beurre, de la confiture et un grille-pain auraient été quand même les bienvenus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Daniel Michalak Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience. We will share your comments with the owner of the property.
par un voyageur
Publié le 11 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2023 par Dan Michalak General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our property.
par un voyageur de DAKOTA DUNES
Publié le 28 déc. 2024
Dirty sheets. Left over food
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2024 par Daniel Michalak Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, and I apologize for the issues you encountered during your stay. Cleanliness is a top priority, and we are disappointed to hear that we fell short in this regard. I have shared your concerns with our housekeeping team to ensure that all rooms are properly cleaned and inspected before guest arrivals.We appreciate you bringing this to our attention and will work to ensure a better experience for future guests.
par un voyageur
Publié le 15 déc. 2024
I wasn’t able to check in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2024 par Daniel Michalak Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Elisabeth. I’m sorry to hear about your experience. We strive to provide smooth and hassle-free check-ins for all our guests. Your comment will be reviewed to help us identify and resolve any potential issues.
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Daniel Michalak Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great rating and for choosing to stay with us! We're happy to know you had a positive experience, and we appreciate your feedback. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Daniel Michalak Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a 5-star review! We're glad to hear you had a pleasant stay, and we hope to welcome you back on your next visit.Safe travels!
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Dan Michalak Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for sharing your feedback! We're delighted to see you had a positive experience and rated us 8 out of 10. If there's anything specific we could have done to make your stay even better, we'd love to hear from you.We look forward to welcoming you back on your next visit!
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Horrible hotel. You could smell pot when you walked in the room. You could hear through the walls. Don’t book.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Dan Michalak Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the issues you encountered during your stay. The odor and noise disturbances you mentioned do not reflect the standards we aim to provide for our guests, and we will be addressing these concerns with our team to ensure improvements are made.We appreciate your input and are committed to making the necessary changes.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
conveient.ecoomical, adequate for our needs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Dan Michalak Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great 5 out of 5 rating! We're glad to hear that our hotel was convenient, economical, and met your needs. We appreciate your feedback and hope to welcome you back for another stay soon!
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Baby roaches in both rooms we stayed in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Daniel Michalak Owner , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the issue with pests during your stay. This is unacceptable, and we are working closely with our pest control service to resolve the problem immediately. We take cleanliness and comfort very seriously, and your experience does not reflect our usual standards. Thank you for bringing this to our attention so we can address it.