Note fondée sur 182 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 nov. 2019 sur Hotels
Nice hotel, nice people, food is a disaster except the conch chowder
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2019 par Kendra L.- Reservations, Gestion de l’hôtel
We appreciate your review, we hope to improve in every area we fell short in. Thank you.
par un voyageur
3 jours et basta
Publié le 24 févr. 2019 sur Hotels Très bien mais à 17h cette île est morte !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2019 par Kim, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback
par un voyageur de Baie Mahault
Publié le 28 sept. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2018 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur de Baie Mahault
Top mais la nourriture pourrait être améliorée
Publié le 28 sept. 2018 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2018 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Publié le 15 juill. 2018 sur Expedia
It's close to a beautiful beach.
There is no fan in washroom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2018 par Kim, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon, thank you for your feedback. Please know that your comments will be forwarded to the relevant department managers.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Tahlia Mather, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon DiegoThank you for the review.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Tahlia Mather, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Mirian,Thank you for the review.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Tahlia Mather, Gestion de l’hôtel
Good Day Elsa,Thank you for your rate,and choosing to stay with us.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
My door would close , I had roaches in my room and someone came to spray while we were in the room sleeping . Security was hostile . It was the worst trip of my life
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Tahlia Mather, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Lighthouse Pointe at Grand Lucayan Resort. We sincerely apologize for the distress and discomfort this has caused. This is not reflective of the quality we aim to provide for our guests, and we are working with our team to take extra measures to ensure our rooms meet the highest cleanliness standards.We hope you will consider giving us another chance in the future to show you the true quality of our resort.Thank you again for bringing these matters to our attention.
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Tahlia Mather, Gestion de l’hôtel
Good Morning Michael,Thank you for your feedback!