Note fondée sur 42 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 mai 2019 sur Expedia
Tout ce qui est chevillé au mur est prêt à tomber (patères, étagères...)
Insonorisation des chambres inexistante
La nourriture est assez moyenne
L’emplacement est ok et le personnel est souriant et assez serviable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Bonjour. Est-ce vrai? Pendant son séjour, il n'a pas dit qu'il avait quelque chose de mal dans sa chambre. Nous avons une équipe d'employés de maintenance qui sont heureux de résoudre tout problème. En outre, aucun autre client ne semble avoir commenté quoi que ce soit de similaire.
En tout cas, nous sommes heureux que vous ayez passé un séjour agréable et que vous reconnaissiez que notre nourriture est bonne, le personnel efficace, poli et souriant.
Nous vous souhaitons tous un bel été.
par un voyageur
Très correct
Publié le 9 sept. 2018 sur HotelsHotel très correct, prix un peu élevé en saison
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de France
A good experience & a nice hotel
Publié le 24 août 2017 sur Expedia
Pour : location, hotel staff, very clean
Contre : The food buffet is not so great, very repetitive and a bit 'basic'.
Needs improvements with local specialties and thematic meals.
Emplacement : Good location, easy to go anywhere as bus and train station nearby
We stayed 2 weeks in August 2017 in that hotel and it was a good experience. Very clean, nice staff and good location far from noise and animation. We recommend it especially for families.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2017 par Jesus Nuñez, Gestion de l’hôtel
Good evening,
Thank you very much for your comments.
We hope to see you again soon.
Best regards.
Jesus Nuñez
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Publié le 17 août 2017 sur Expedia
pleasant hotel near the sea but too much noise
all include is present
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2022 sur Expedia
Godt hotel med en god beliggenhed. Havde halvpension, og maden er overraskende god, og varieret. Havde værelse på toppen, med fantastisk havudsigt. Dog mangler der et køleskab. Personalet var meget venlige, imødekommende og hjælpsomme.
par un voyageur
Publié le 27 mai 2019 sur Expedia
Super hotel.Mila atmosfera.Blisko do plazy.Mozna spokojnie wypoczac.Jedzenie bardzo dobre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Many thanks.
All the Staff and myself are looking foward to see you again soon.
Thank you very much.
par un voyageur
Disappointed.
Publié le 21 mai 2019 sur HotelsThis was our 3rd visit but the changes did not improve the hotel. The refurbished restaurant was clinical and so noisy, the constant scraping of chairs on tiled floor. The former extra restaurant area which was a quiet haven is now the AI snack area briefly opened for the odd hour or so. We missed the outside water fountain too. In our bedroom, the balcony door and windows were in a bad state and badly needed painting. No hair drier in the bathroom is ridiculous. Also, we had no bidet. Beds were comfy and we slept well. Cleaning was not the best. The food in the restaurant was not as good as previous visits and there was less choice. Most staff were quite unfriendly. We did enjoy our holiday and spent time in Mijas and Malaga which was lovely. We probably won't return to Gardenia Park Hotel again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2019 par General Manager., Gestion de l’hôtel
We all feel sad you were disappointed about the new noisy chairs we bought but, do not worry because we have just found the solution and they are not longer noisy.
About choices at the buffet we realize that you have seen that previous years we had 8 hot places on the buffet and, with the changes we have 14 hot dishes and more salads areas and a wonderful show cooking with two meats and two fish dishes, and a vegatables wok; so choices have improved a lot, as the most of our clients verify.
About services in the room, it is true that we have not a dryer in room (we are not a four star), but you can have it from Reception.
The cleanning in our hotel is very good and the Staff is very friendly and polite and for that reason we wish the best.
par un voyageur
Publié le 24 janv. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2019 par General Manager., Gestion de l’hôtel
Many thanks for the rating and see you soon.
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2019 par Genenal Manager., Gestion de l’hôtel
Many, many thanks for the rating and we all hope to see you soon.
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2018 sur Hotels
Fantastic staff good food relaxed holiday
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2018 par Globales Quality Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Susan,
thank you very much for your fabulous rating.
We are very pleased to know that you enjoyed your stay with us and will be looking forward welcoming you again at Globales