Note fondée sur 61 évaluations de clients

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4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Agréable séjour

Publié le 14 oct. 2019 sur Hotels
Hôtel idéalement situé sur la plage, grandes piscines chauffées, thalasso à volonté, restauration diversifiée et très bonne.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2019 par Dirección general, Gestion de l’hôtel
Cher gilles, En premier lieu, nous voudrions vous remercier d’avoir choisi notre hôtel SBH Costa Calma Palace et d’avoir pris le temps de nous évaluer ici sur Expedia. Nous sommes heureux que vous ayez passé un moment aussi agréable avec nous et nous avons pu vous convaincre avec tous nos services. Nous travaillerons dur pour maintenir ce niveau et nous efforcerons constamment de nous améliorer. Nous sommes impatients de vous accueillir bientôt chez nous. Bien cordialement, La Direction
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2019 sur Expedia
Il faut refaire en peu la peinture Les porte a cote Spa grince Petite remarque A la réception monsieur Marco il est pas a ca place car pas accueillant pas souriant on dirais on lui embête si on pose des questions
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2019 par Dirección general, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your valuation here on Expedia from your stay at our SBH Costa Calma Palace. It gives us a great satisfaction to know that you enjoyed your stay at our hotel. We hope that we will see you again soon. Kind regards, The management
5 sur 5
par Not Provided

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 nov. 2015 sur Hotels
4 sur 5
par NELLY de PARIS

personnel super dans tout l hotel

Publié le 29 mai 2014 sur Hotels
Très bon séjour sur tous les prestations proposées. Endroit idéale et calme. Nous étions venus déjà en 2008.Un petit moins qui devrait être amélioré le modernisme de la chambre mobilier rideaux etc...et salle de bain .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
...
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Personal an der Rezeptiv speziell, nicht zu viel erwarten. Nachfragen oder um Hilfe bitten kommt nicht gut an.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par SBH Management, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrte Frau Sarah,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Unser Ziel ist es, allen Gästen einen freundlichen und hilfsbereiten Service zu bieten, was uns auch von vielen unserer Gäste bestätigt wird. Wir bedauern, wenn es den Anschein hatte, dass Ihre Anliegen nicht zu Ihrer Zufriedenheit bearbeitet wurden. Ihre Anmerkungen nehmen wir natürlich in Kenntnis und werden sie nutzen, um kontinuierlich an der Verbesserung unserer Servicequalität und der Leistung unseres Gästebetreuungsteams zu arbeiten.Wir würden uns freuen, wenn Sie uns in Zukunft erneut die Gelegenheit geben, Ihnen einen besseren Eindruck von unserem Service zu vermitteln und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute.Mit freundlichen Grüssen, Die Direktion
5 sur 5
par un voyageur

Jederzeit wieder!

Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par SBH Management, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrter Gast,Ein herzliches Dankeschön für Ihr fantastisches Feedback! Es freut uns zu hören, dass Sie einen tollen Urlaub im SBH Costa Calma Palace verbracht haben. Wir hoffen aufrichtig, dass wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürfen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute!Mit freundlichen Grüssen,Die Direktion
3 sur 5
par un voyageur de Heidelberg

Publié le 11 déc. 2023 sur Expedia
Well, welcome was not very promising. First, I got a room on the 4th level (same as reception) and it looked at the building in front ( in which the restaurant is) so very little view on the ocean in the background. Besides, when you're on the balcony, people passing by over the building and can see you. I asked for room change ( any level higher than 4th) but was told it is possible only with 35euros extra per day. I was immediately offered 4.5e per day for the safe and 10e deposit for the beach towels. I refused. Next strage thing was they have two shifts for dinner: 17.30-19 and 19.30-21h.You have to select one and can't change diring your stay. Next unpleasan surprise was that I came to dinner in denim shorts ( quite descent in my opinion) but I was sent BACK by the hotel director to wear long trousers! I freaked out, it was too much for an evening. I wanted to leave immediately. Staff at the reception told me it was written on a piece of paper they hand out but still why I should read all these texts just after arrival? If this is the rule it should be made clear during booking and in bold letters! It is not usual for a hotel in Spain and I was in several. As other comments said, building needs renovation, facade paint is falling off. Guests are on average above 65-70 years old, so you feel a bit like in a home for retired people. Otherwise food was ok and staff in the restaurant polite and reception staff too. Location on the beach is also good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2023 par SBH Management, Gestion de l’hôtel
Dear Vladimir,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our SBH Costa Calma Palace. We take all guest comments seriously, and we are deeply sorry to hear that you encountered some issues during your stay. Concerning the room assignment, we make every effort to allocate rooms according to the reserved category, considering various factors such as location, which may result in different pricing. Our front desk team is always available to assess guests' preferences and provide the best available options, taking into account both availability and any associated charges.We have noted your comments regarding the organization of our dining room. In an effort to create a pleasant dining experience, we have implemented two meal times for dinner. However, we understand that flexibility is key, and guests can contact our head waiter to discuss adjustments to their meal times.Regarding the recent change in the dinner dress code for male guests, this decision was influenced by the preferences and traditions of the majority of our patrons. The new smart casual attire requirement aims to maintain a comfortable and enjoyable atmosphere for all guests. We apologize for any inconvenience this may have caused.We sincerely hope for the opportunity to welcome you back to our hotel. It would be our pleasure to serve you once again.Best regards,The management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 déc. 2023 sur Hotels