Note fondée sur 45 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2019 sur Expedia
Il n'y avait pas de transats sur la plage prévus pour les clients de l'hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2019 par Dirección general, Gestion de l’hôtel
Cher/e invite/é, Au nom de tout le personnel de SBH Taro Beach, nous vous remercions d’avoir choisi notre hôtel et de votre évaluation positive. Nous étions heureux de découvrir que vous avez passé un bon séjour avec nous. En ce qui concerne les chaises de plage orientées vers les coûts sur la plage, nous souhaitons souligner le fait que la plage de Fuerteventura est publique et qu’elle ne fait donc pas partie de la zone hôtelière. La municipalité a confié la gestion des transats à une entreprise externe et n’a donc aucune influence sur les prix. Néanmoins, nous espérons que cela n’a aucune influence sur la décision de vos prochaines vacances et nous serions très heureux de vous accueillir bientôt en tant qu’invité de notre maison. Bien cordialement, La Direction
2 sur 5
par un voyageur de St Cyprien

Proche plage. Cher pour les prestations!

Publié le 27 avr. 2018 sur Expedia
Même prix que le 5 étoiles que nous avions pris la semaine avant à Lanzarote! Et pourtant pas de comparaison! Même le wi fi est payant! Petit déjeuner médiocre. Literie avachis! Mobilier horrible et vieux ! L’hotel A intérêt à revoir ses prix ou ses prestations . Clientèle âgée qui ne bouge pas des transats, ni de l’hotel ! Si vous aimez l’ambiance il faut rester près de Corralejo!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2018 par Dirección general, Gestion de l’hôtel
Chère Colette, Merci beaucoup d'avoir pris le temps d'écrire un commentaire ici sur Expedia. Les opinions de nos clients sont très importantes pour nous et nous les prenons au sérieux, car c'est le seul moyen de savoir sur quels points nous devons améliorer du point de vue du client. Nous sommes désolés que dans certains aspects nous n'avons pas répondu à vos attentes. Beaucoup de nos clients sont ravis de l'emplacement parfait de notre hôtel SBH Taro Beach, qui est situé directement sur la plage de Costa Calma. Nous sommes désolés que vous n´avez pas aimé la décoration de la chambre. Nous veillons à ce que l'ameublement de la pièce soit dans un état optimal et propre. Les prix pour le Wi-Fi sont dans les commentaires toujours un sujet, dans les îles Canaries, mais les prix sont habituels. Néanmoins, nous examinons la demande chaque saison. En ce qui concerne le très bon rapport qualité-prix, nous ne pouvons pas vous proposer un prix moins élevé ou gratuit à un coût supplémentaire comme celui-ci et nous vous demandons votre compréhension. Nous aimerions vous demander de visiter notre site officiel, où vous trouverez des informations sur tous nos hôtels. Nous pourrions imaginer que vous aimeriez beaucoup notre SBH Maxorata Resort. Il est situé à Jandia, la belle plage de sable de Jandia n'est pas loin, entièrement rénové et modernisé, et les bars et les magasins ne sont pas loin. Vous nous ferez un plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt en tant qu'invité avec nous. Bien cordialement, La Direccion
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 nov. 2016 sur Hotels
Vu le prix, une bouilloire dans la chambre serait appréciée.
4 sur 5
par HERVE de Paris

Publié le 3 janv. 2016 sur Hotels
Notre chambre était spacieuse, bien exposée avec une belle terrasse. La nourriture est variée et très bonne. Le personnel est efficace et extrêmement agréable.L'hôtel est calme. La journée de gala du 25 décembre nous a enchantée. Le seul point négatif de notre séjour est la Wifi payante, ce qui n'était pas annoncé dans le descriptif de l'hôtel.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 nov. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Not safe, a man broke in our room during the night

Publié le 12 sept. 2023 sur Hotels
A man broke in our room during the night, this is an extremely serious situation, as no one would ever expect to be so unsafe in an hotel of this category, and getting robbed or be victim of aggression in their own room while they sleep, even less women travelling alone. I am reporting below the email we sent to the hotel manager to which we had no chance to speak with despite our efforts and who preferred to ignore it (despite confirmation from the hotel staff the email was received), as it is self explicatory of the situation, The manager behaviour makes it clear this is a recurring issue and not an issue they intend to resolve, given that no one from reception to security to the police were surprised of it happening.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par SBH Management, Gestion de l’hôtel
Dear Karla Hernández,We have responded on another platform, and our answer remains the same: “We want to extend our sincerest apologies for the distressing experience you encountered during your stay at our hotel SBH Taro Beach. The safety and well-being of all our guests are our top priorities, and we take this incident very seriously. Our director personally spoke with you and advised you to file a report. In response to this unfortunate incident, we are offering a complimentary room change and providing a safe for your convenience.Regarding the email you mentioned, it appears there may have been a miscommunication or technical issue, as we make it a point to respond promptly to all guest communications. Our manager is on-site every morning and afternoon, and the reception staff is always available to inform guests of her schedule and assist with any inquiries.Furthermore, our manager reaches out to each guest who reports an incident immediately upon receiving the information from the front desk. She provides guidance on the necessary steps to follow. Please be aware that we are not law enforcement and cannot conduct investigations; this is the responsibility of the police.For your safety, we have placed signs in every room, specifically on the balcony doors, reminding guests to securely close the terrace door. Additionally, we have employed night security personnel, and we have installed cameras throughout the entire hotel to enhance security.We truly value your feedback and are committed to continually improving our safety measures and guest experiences. We hope this isolated incident does not deter you from considering another stay with us in the future.Kind regards,The management”
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2023 sur Expedia
peace and quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2023 par SBH Management, Gestion de l’hôtel
Dear Karen,Thank you for your excellent feedback about our SBH Taro Beach. We are aware of how important perfect relaxation is for a successful holiday, and we are glad we could guarantee you a peaceful stay. We would be deligthed to welcome you again to our house soon.Best regards, The management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2023 sur Expedia
Having read the reviews prior to travelling we weren’t expecting anything 4 star or amazing but we were happy with what we found. Pros - 1. Having read the reviews we expected to have to pay for wifi, we were pleasantly surprised to find it was free wifi throughout the hotel. 2. Previous reviews stated a seeming dislike to English guests. While we found there was a majority of German guests, we didn’t find anyone treating us differently due to being English. 3. Beach “attached” to hotel, meant that the pool area always had sunbeds available no matter the time you got to the pool. 5. The entertainment team were lovely and great with the children. The activities on offer were great for our 12 year old. Cons. 1. I would say this is a 3 star hotel rather than 4 star. So if you turn up expecting a 4 star you might be a little disappointed. 2. The cleaning staff don’t seem to actually clean your rooms. They make the beds, replace toilet paper and that as far as we could tell was all. We found a sock under the bed when we arrived (not ours) and it was still there when we left. (I left it to see if they would clean under the bed) 3. The beds were very uncomfortable, being pregnant this made it very hard to sleep. 4. Food options quite limited, mainly pork. 5. Wifi while free now is not a good signal anywhere except reception of hotel. No signal at all in our room. 6. Sr Bruno of catering team was rude and ignored us even when spoken to to say hello etc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par SBH Management, Gestion de l’hôtel
Dear Charlotte,We greatly appreciate your positive feedback, which undoubtedly holds significant value for prospective guests seeking insights into our hotel SBH Taro Beach. It brings us satisfaction to learn that you had a pleasant stay and that we succeeded in creating a comfortable atmosphere. We take pride in maintaining the cleanliness and upkeep of our rooms, and we deeply regret falling short of our usual high standards in this regard during your stay. We sincerely apologize for any inconvenience caused. We kindly request that you always reach out to our reception if you encounter any issues with room maintenance so that we can promptly address them.We are genuinely pleased to note that, despite your constructive feedback, you had a pleasant stay with us.Thank you once again for sharing your thoughts with us, and we look forward to the opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,The management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2023 sur Expedia
Muy grata impresión y experiencia maravillosa en este alojamiento. Magnifica atención en recepción y hostelería general, bares y restaurantes. Ubicación ideal, cercana a la playa. Limpieza es un detalle y un sello muy positivo. Quizá eché en falta, oferta de masajes o talasoterapia.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2023 par SBH Management, Gestion de l’hôtel
Estimado Florencio Pedro,Gracias por su excelente reseña sobre nuestro hotel SBH Taro Beach.Lamentablemente no ofrecemos masajes en nuestro hotel, sin embargo le invitamos a concertar una cita en nuestra zona de bienestar en el hotel vecino SBH Costa Calma Palace la próxima vez que nos visite.Le agradecemos que nos haya elegido y esperamos poder volver a recibirle nuevamente muy pronto.Saludos cordiales,La Dirección
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juin 2023 sur Expedia