Note fondée sur 378 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Akram

Publié le 14 août 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2017
Dear Guest, Thank you so much for your wonderful review. We sincerely appreciate you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2024 par Front desk team, Gestion de l’hôtel
Thank you Sebastian for your review we sincerely appreciate you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Front Desk Team , Gestion de l’hôtel
Thank you Joseph for your wonderful review! We really appreciate you!
5 sur 5
par un voyageur

Great value and clean.

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Good location and value. You can tell it’s family run and their is care for the property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Front Desk Team , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review We sincerely appreciate you! We are happy to hear you enjoyed your stay with us. :)
5 sur 5
par un voyageur

Clean and Comfortable

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Nice clean and comfortable motel. Friendly staff. Easy to check in. I will stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Front desk team , Gestion de l’hôtel
Thank you Nicole!! We really appreciate you and your review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Front desk team , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review we really appreciate you!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
This is the worst hotel I have ever seen in my life. It's like an outside jail
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Front desk team , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ibrahim we are very sorry to heard about your experience if there’s any thing we could have done better we hope you will let us know directly. thank you for your feedback and we apologize again for any inconveniences.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Front desk team , Gestion de l’hôtel
We are sorry we missed the par on your recent stay if there is anything we could have done better please feel free to contact us directly thank you for your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Noisy

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Check in was great, parking was easy. The room was old but it’s what you’re paying for. Got woken up at 4am by s*x noises until someone else yelled at them to be quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Grand Inn team, Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you for your honest review we really appreciate you. we are sorry to hear your sleep was disrupted during the night. Please give our front desk a call we have staff 24 hours on call. We would be happy to help as well. Thank you again and we wish you all the best
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
property was clean and quiet. Checkout was great and very friendly!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate your valuable review! We are happy to hear you had a pleasant time during your stay with us. ) Thank you for giving us your feedback about our room comfort & cleanliness. We hope to serve you again in the future if you are ever in the area again. We wish you well and have a great day!