Note fondée sur 38 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bien
Publié le 14 août 2020 sur HotelsAgréable séjour, avec de bons conseils pour visiter les environs
par un voyageur de Belgium
Publié le 14 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2019 par Hotel Garni Hubertus, Gestion de l’hôtel
Danke und sonnige Grüsse
par Bernard
Un bon choix pour une visite de Salzbourg
Publié le 3 août 2017 sur HotelsTrès bon accueil, chambre bien équipée, toutefois salle de bain un peu exigüe. Hôtel situé idéalement à 15 mn à pieds du centre historique. Parking pas excessif (15 € / 24h) à proximité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2017 par hh, Gestion de l’hôtel
Merci et salutations. Hotel Hubertus, Fulpmes
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2023 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2023 par Hotel-Garni Hubertus, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrter Herr Rainer. Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und wünschen Ihnen wieder einen guten Start in den Alltag. Ihr Hubertus
par un voyageur
Publié le 1 août 2022 sur Expedia
Check in went smooth, room was a bit outdated and small toiletries insufficient for a shower and hair wash.
We tried the pool area which was relaxing after our long drive.
On check out the receptionist said only cash and I had to go around the village for a cash machine, after a good 15min I checked with another hotel and they took me in person to the only cash machine of the village located inside a bank which wasn’t opened at 7:30am.
Breakfast was OK, it could do with a larger selection of yogurts or juices and fresh jams, the lady tending the reception told me to tie my hair close to the buffet table which was rude and inappropriate and in front of other guests. Overall an underwhelming experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2022 par Hotel-Garni Hubertus, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Marta. Nice that you liked our indoor pool. The information that your stay is to be paid in cash is listed in the hotel description with your reservation. Furthermore, immediately after your reservation you received further information regarding important information and payment. You told me you don't read these emails. Our breakfast offers 4 juices and 5 different jams, etc. For hygienic reasons and out of respect for other customers, we ask people with long hair (and you have a lot of them-sorry) to tie them together when you choose your dished from our breakfast buffet. This information is also published at the entrance of the breakfast room and also in our information map in your room. Everyone talks about hygiene anymore - we take care of it.
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2020 sur Hotels
par un voyageur de Wien
Publié le 23 juill. 2020 sur Expedia
Liebe Pansion und die Räumlichkeiten sind sehr sauber. Außer der Pool, der war nicht sehr sauber. Frühstück nett, jedoch nur das Nötigste.
Bucht euch kein Dachgeschoss-Zimmer wenn ihr groß seid. Man kommt schwer ins Badezimmer wegen der Dachschräge.
Das Personal ist nett.
Für einfache Übernachtung, wenn man sonst nur unterwegs ist, reicht diese Pansion (ist nicht wirklich ein Hotel) vollkommen aus :-)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2020 par Carmen Jenny-Wurzer, Gestion de l’hôtel
Guten Morgen vom Hotel- Garni Hubertus. Wir danken Ihnen für Ihr feedback. Das von ihnen gebuchte Angebots-Dachgeschoss Zimmer ist die günstigste Kategorie; höhere Kategorien sind natürlich buchbar. Bilder und Textbeschreibungen werden bei der Buchung angezeigt. Wir bedauern, dass in unserem Hallenbad einige Schmutzspuren vorhanden waren. Leider bringen einige Gäste wenn Sie vom Garten in den Pool-Bereich kommen teilweise Spuren von draussen mit. Wir bemühen uns, dieselben immer unverzüglich zu beseitigen. Wir wünschen Ihnen alles Gute und senden Tiroler Grüsse
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2019 sur Expedia