Note fondée sur 480 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 juin 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 mars 2019 sur Expedia
Recommandé
pour Couplespar un voyageur de Paris
Le Paradis sur Terre
Publié le 23 mars 2017 sur Expedia
Pour : L'île, le lagon et les plages sont magnifiques. Plein d'activités sont organisées par le resort (snorkeling, plongée, excursions en bâteaux, etc...)
Contre : Pendant notre séjour le bar Anchorage (qui est le plus beau bar du resort) était malheureusement fermé pour travaux
Emplacement : Beaucoup d'activités nautiques proposées par le resort. L'île est coupée du monde, ce qui est la raison pour laquelle on se rend aux Maldives...
Séjour exceptionnel, dans un environnement paradisiaque. Nous avions un bungalow sur pilotis pendant une semaine, une magnifique expérience!
par Antoine de Paris
Rapport qualité prix décevant
Publié le 5 janv. 2014 sur HotelsExpérience en demi-teinte. Le Sheraton n'est pas à la hauteur des attentes. Un beau resort certes mais rien d'exceptionnel, et qui du coup est vraiment très cher versus l'environnement. Quand on voit que l'hôtel a mis 48h pour récupérer le plateau du room service déposé devant la porte, ça fait peur pour un hôtel qui annonce... 5 étoiles. Le souci majeur est le personnel peu impliqué voire mal aimable. Mais également la restauration qui est médiocre et à des prix franchement ahurissants. Seuls points positifs : le personnel du Spa (excellent) et les équipes très enthousiastes du Water Sports Center. Mais pour le même prix, vous pouvez avoir BEAUCOUP mieux dans les îles environnantes. Regardez...
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
A resort that is beautiful and well planned.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Ravindra,Greetings from Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa!Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had such an amazing stay with us.We look forward to welcome you back at our resort.
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Emmanuele,Greetings from Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa!Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had such an amazing stay with us.We look forward to welcome you back at our resort.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Great atmosphere and amazing service. Staff was warm and super kind!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Manoranjan,Greetings from Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa!Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had such an amazing stay with us.We look forward to welcome you back at our resort.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Staff were really kind, felt really relaxed for the whole stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Julius,Greetings from Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa!Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had such an amazing stay with us.We look forward to welcome you back at our resort.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Outstanding customer service. Have never experienced such hospitality anywhere. The staff are genuine nice and caring. Went with my family with two young ones and they had an absolute blast. Made so many friends with staff who gave my four year old gifts, leaving cards and even decorated a dinner table with thank you on our last night there. Really felt like family and we were sad to be leaving. Excellent food with many times chefs coming around to ask how the food was and if we needed anything special to be made for the kids we should just ask. Just incredible. Any request we made was fulfilled. At 9pm one night our son wet the bed - called room service and they had it cleaned at that time. Thanks to the entire staff for an experience of a lifetime.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Emmanuele,Greetings from Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa!Thank you for sharing your heartfelt review! We are absolutely thrilled to hear that you and your family had such a memorable experience with us. Our team strives to provide genuine and caring hospitality, and it warms our hearts to know that you felt like family during your stay.We’re glad to hear your children enjoyed their time and that our chefs went above and beyond to cater to your family’s needs. Your kind words about our staff and their dedication mean so much to us. We hope to welcome you back soon for more incredible moments and unforgettable memories!
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Kota,Greetings from Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa!Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had such an amazing stay with us.We look forward to welcome you back at our resort.