Note fondée sur 3 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 mai 2024 sur Expedia
Great view along the riverside
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Waley Wei, General Manager., Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for your good comments on our hotel and looking forward to your next patronage.
par un voyageur
Not wat it was
Publié le 5 avr. 2024 sur HotelsUsed to be a great hotel.
But sadly it seems the new management cares little for their guests unlike the old MGT.
Everyday of my stay the restaurant ran out of food in various parts of the buffet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Waley Wei, General Manager., Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service.
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2020 sur Hotels