Note fondée sur 5 évaluations de clients

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3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2021 sur Hotels
可惜平台不能提供全额发票
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2019 sur Hotels
中規中矩
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2019 par peter, Gestion de l’hôtel
尊贵的huiju,您好! 非常感谢您对锦江都城福州台江酒店的关照,作为一家提供有限服务的中端酒店,我们也在努力提升,都城新产品2.0设计沿袭Art Deco风格,希望您能体验,祝您顺意!
4 sur 5
par un voyageur

He really made the difference !

Publié le 26 avr. 2019 sur Hotels
Mr.Lin林先生 at the front desk was very helpful and friendly, always with a smile, so different from the rest of our trip , admirable !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2019 par Peter, Gestion de l’hôtel
Dear guests! Thank you very much for your care. Your satisfaction is the most important and happy thing for Mr. Lin. Mr. Lin and I look forward to seeing you or your friends again. Wish you every success!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2019 sur Hotels
Room size is a bit small, overall is good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2019 par peter, Gestion de l’hôtel
Dear guests! Thank you very much for your care. We apologize for failing to provide you with a wonderful accommodation experience. If you need any help during your stay, you can contact the front desk at any time. Again, I apologize for our poor service. If you are temporary again, we would like to upgrade you to a larger room free of charge to make up for our inadequacy. Looking forward to your next trip!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2019 par peter, Gestion de l’hôtel
Dear guests! Thank you very much for your care. We apologize for failing to provide you with a wonderful accommodation experience. If you need any help during your stay, you can contact the front desk at any time. Again, I apologize for our poor service. If you are temporary again, we would be very happy to listen to you to make up for our inadequacy. Looking forward to your next trip!