Note fondée sur 105 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
AVANI YAFRI
Publié le 29 juill. 2021 sur HotelsBel hotel mais le personnel tourne vraiment au ralenti.
par un voyageur
Publié le 14 mai 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
Above average experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par PK, Gestion de l’hôtel
Dear Mati,Thank you for choosing our Avani Gaborone Resort & Casino, and for sharing with us your lovely feedback. We are delighted to learn that our hospitality and service exceeded your expectations, and to know that our team had the opportunity to craft unforgettable memories with and for you.We are looking forward to welcoming you back in our beautiful Hotel!Sincerely,Poloko MosimanegapeGuest Relations Manager
par un voyageur
Terrible
Publié le 13 juin 2024 sur HotelsVery noisy on the street. Aircon is so noisy you have to turn it off. The restaurant was not open so you had to sit by the pool where some local DJ played loud music that was not to my liking. It was windy and cold. I believe the kitchen burnt down a while ago but noone informed me on booking. Left early...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par PK, Gestion de l’hôtel
Dear Adriaan,Thank you for choosing our Avani Gaborone Resort & Casino, and for sharing with us your feedback - reviews are really important to us, and they allow us to continually improve the experiences we create for our guests. Allow me to apologize for the inconsistencies you experienced during your stay. We strive everyday to deliver the most satisfactory guest experience, and I am sorry to learn that we seem to not have exceeded your expectations in this particular matter.We once again thank you for your time, and we sincerely hope that you will allow us another opportunity to demonstrate our true level of hospitality and interest in serving you properly in the future.My warmest regards,Poloko MosimanegapeGuest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par Avani Gaborone Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking your time to review us. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 déc. 2023 sur Hotels