Note fondée sur 119 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,4 sur 5
32 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,4 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Boaz

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
The host are amazingly nice great people
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Nice place
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
El ruido lo de mas estaba vien
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mai 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2024 sur Expedia
It was okay
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024
The room is disgusting.
1 sur 5
par un voyageur

Trashiest Trashy Motel to Ever Exist

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Very unsafe. Windows do not lock. The staff charged me for 3 pets which one of those pets stayed in the car yet they still charged me even more for the one pet staying in the car. They charged me more in CASH in fees than Hotels.fom charged me for the room itself. The staff guy was very rude and threatened to kick us out because we had a third pet staying in our car! They are also not following fire code as there wasn’t even a smoke detector in our room. There’s black mold in the bathrooms. The floor was sticky. There were people in the parking lot looking through peoples car windows.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2024 sur Expedia
The staff is very rude they make you stand in the cold to check in and the rooms are infested and are nasty