Note fondée sur 274 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Rosie, Gestion de l’hôtel
Thank you so much!
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Rosie, Gestion de l’hôtel
I hate you didn’t seem to have a good experience. We would love to know what happened.
par un voyageur
Bring earplugs if you stay here
Publié le 15 août 2024 sur HotelsThe Sleep Inn was clean and inviting as well as a great location for bringing my daughter to college. However, it is extremely close to the highway and extremely noisy. The room also had a funky smell that never went away even after turning on the fan continuously.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Rosie , Gestion de l’hôtel
Thank you for the review! If available, always ask for the poolside. It is much much quieter on that side.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Great guest services. Great staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Rosie, Gestion de l’hôtel
Thank you so much!
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Rosie, Gestion de l’hôtel
Awww thank you so much!!!!!
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Rosie, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review.
par un voyageur
Great stay
Publié le 12 juill. 2024 sur HotelsIt was great. They were friendly not intrusive and very helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Rosie, Gestion de l’hôtel
Thank you so much! We enjoyed having you
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Nice pool. Older but okay. The only thing was the back door to parking lot was unlocked and anyone could come in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Rosie, Gestion de l’hôtel
Oh my goodness, I will fix that right away. I was not aware.
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Great on and off from I85, staff could use some training at the counter
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Rosie, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback!
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
The staff while we were there was excellent. But We felt ripped off after we left because we were charged $30 for a dirty wash cloth ... when we called about it the woman on the phone seemed kind of rude. I think it's crazy that they charged so much for a stained wash cloth when the linen was stained as well as the floor. The first room we were given the toilet didnt work. The bathroom door had brown spots all over it from no yelling what. I don't think I would recommend this place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Rosie, Gestion de l’hôtel
I do apologize about your experience. Unfortunately, linens are one of the most costly items in any hotel. I do want to say it was more than one bath linen that was damaged. We certainly don’t charge 30 for just one item. Any time you need a washcloth, towel, etc, please feel free to ask the front desk for an old bath linen. Every hotel has plenty of them. Then you don’t stain good linens and get charged. We were happy to have you and would love to have you again.