Note fondée sur 171 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
2,5 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Melissa, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Terrible
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
The 2nd time I’ve been here but it wasn’t the best stay. Was given a smoke room with dirty bed covers. Wasp nest all around and the pool was very dirty. The staff was friendly tho..
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
This place should not be able to rent rooms. Its old and gross
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Crystal, We are grateful for your feedback and are saddened to learn about your recent experience while visiting our location. We deeply apologize for any inconvenience or dissatisfaction it caused. Your feedback means a great deal to us, and we take it very seriously. We are eager to understand your specific concerns so that we can promptly address them and enhance our services in the future. Please contact us to discuss this matter further. Once again, we regret not meeting your expectations and appreciate you bringing this to our attention. We aim to make things right and earn back your trust. Natalie #team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
I did NOT stay at this hotel, it is rundown and filthy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi David, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future. Natalie#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Hotels
On the first night, I had to clean the room myself as it was so dirty. Manager comped the night for me when I explained in the morning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for sharing your feedback with us. We strive to provide excellent service to all our guests, and we apologize if we fell short of your expectations. We will use your comments to help us improve our guest experience. Maz K.#Team6