Note fondée sur 895 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Ludlow

Publié le 13 déc. 2024
Nice place for an overnight
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2024 par The Guest Lodge Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating. We are glad you enjoyed your stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2024 par The Guest Lodge Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating! We are glad you enjoyed your stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are glad that you enjoyed your stay at our lodge and hope to have you back at our hotel in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Excellent price for the quality.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par The Guest Lodge Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel, Mrs. Vanneman. We always appreciate your business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par The Guest Lodge Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. We appreciate you staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Huge bed, comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par The Guest Lodge Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review! we hope to see you again soon :)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
I work in this area, and bring my meals for thw time i stay, during first day there, the cleaning services unplugged my fridge, and when i got to my room that night all my meals for weekend were spoiled! I told the front desk, and she literally said "ok" like had no reponse. Gee thanks. 4 days of food in the bin and no apology or anything. So yeah, glad it wasnt anything important, like life saving insulin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par The Guest Lodge Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We do apologize for inconvenience and we're very glad it wasn't insulin. We will address this issue with our staff. We hope your next stay with us will be pleasant and worry free :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par The Guest Lodge Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!! We're glad you enjoyed your stay!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par The Guest Lodge Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!! Come back soon :)
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par JS, Gestion de l’hôtel
Our service records indicate no issues with your stay, and our follow-up with you reveals no issues, so we are really trying to understand the reason for such a low score. We would like to have an opportunity to speak with you, so please give us a call at 770-535-8100.