Note fondée sur 18 évaluations de clients

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4,9 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2021 par Florian Hellweger, Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for the excellent rating. Kind regards from Gais Florian Hellweger
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Florian Hellweger, Gestion de l’hôtel
Hello,thank you for your awesome review.Kind regards from GaisFlorian Hellweger
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
Wir waren (krankheitsbedingt) leider kürzer als gedacht da. Haben uns aber sehr wohlgefühlt und kommen gern wieder. Ganz besonders hat uns die Betreuung beim Frühstück gefallen. Liebevoll und aufmerksam. Die gesamte Einrichtung des Hauses ist sehr praktisch durchdacht. Alles bestens - schön wäre noch gewesen, wenn es u.U. nachmittags einen Kaffee gegeben hätte, , aber man kann nicht alles haben.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Florian Hellweger, Gestion de l’hôtel
Hallo,vielen Dank für Ihre fabelhafte Bewertung.An der Rezeption ist es auch möglich ein begrenztes Angebot von Getränken zu bestellen wie z.B. Bier, Wein, Aperol Sprizz, Wasser, Saft, Kaffee und Tee.Freundliche Grüße aus GaisFlorian Hellweger
5 sur 5
par un voyageur

Great place!

Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
Excellent location! Very quiet, friendly and hospitable staff. Breakfast was very good. The sauna area which could be booked and used without other guests was also a plus point. Shame that the restaurant wasn't opened the two days we were there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Florian Hellweger, Gestion de l’hôtel
Hello,thank you for your excellent review.Kind regards from GaisFlorian Hellweger
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Sehr gutes Hotel, sehr nettes Personal sehr guter Service und gutes Essen! Tutto bene! Wir kommen wieder!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Florian Hellweger, Gestion de l’hôtel
Hallo,vielen Dank für Ihre hervorragende Bewertung.Bis zum nächsten Mal.Freundliche Grüße aus GaisFlorian Hellweger
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2023 sur Hotels
Dieses Hotel können wir nur empfehlen - es gab nichts auszusetzen. Versorgung und Service waren sehr gut.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2023 par Florian Hellweger , Gestion de l’hôtel
Hallo, vielen Dank für Ihre wunderbare Bewertung. Es würde uns freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Freundliche Grüße aus Gais Florian Hellweger
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2023 par Florian Hellweger, Gestion de l’hôtel
Hallo,vielen Dank für Ihre hervorragende Bewertung. Freundliche Grüße aus GaisFlorian Hellweger
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2023 par Florian Hellweger, Gestion de l’hôtel
Hello,thank you for your excellent review.Kind regards from GaisFlorian Hellweger
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2022 par Florian Hellweger, Gestion de l’hôtel
Hallo, vielen Dank für Ihre ausgezeichnete Bewertung. Sonnige Grüße aus Gais Florian Hellweger
4 sur 5
par un voyageur

Almost perfect

Publié le 2 févr. 2022 sur Hotels
We stayed in one of the new apartments with a balcony for five nights. The apartment was spacious, clean, modern, comfortable, bright, with all necessary amenities and everything in good working order, not to mention the stunning view of the Dolomites from all windows. There is a washroom in the hotel with washing machine and a dryer and facilities for ironing, also everything in good working order and very clean, everything free of charge.The free underground parking is under the hotel and makes for easy access to the room. The area has a village feel and is nice and quiet and it does have its coffee house and your local supermarket and the village makes a good starting point for many excursions into the Dolomites The reasons why we didn’t give this hotel all top ratings are three. One, it is not possible to have daily cleaning even if you’re prepared to pay extra for it. Two, the nightly charge for pets is €10 per pet, which under normal circumstances would be fine but as there is no daily cleaning it seems excessive. We only had cleaning once during our stay and upon our departure and we were charged 100 Euro for one dog and one cat. Three, dogs are not allowed in the underground parking, which is just silly and makes you fell less welcome.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2022 par Florian Hellweger, Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for your kind review. I am sorry, but I have to tell you that I think your review is a little bit silly. With pleasure I explain you why. The standard cleaning of our apartments is three a times a week (Monday, Wednesday, Friday). Your stay was from Wednesday to Monday, so the cleaning for Friday was included. You never asked us if it is possible to have daily cleaning in your apartment. For an extra charge it is possible to get this service. Dogs are always welcome, just in the breakfast and wellness area they are not allowed. Of course they are allowed in the parking garage, why should they not? I think you misunderstood the sign over the garbage bins. It means that is not allowed to throw away the organic waste what they produce every day. Kind regards from Gais Florian Hellweger