Note fondée sur 924 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 déc. 2018 sur Expedia
par un voyageur
Bien et juste à côté de Colonial Williamsburg
Publié le 27 août 2016 sur HotelsOn peut aller a pied au village "Colonial Williamsburg", et même à l'université William & Mary, ce qui est rare aux Etats-Unis. Chambres grandes et confortables. Sympa d'avoir une piscine. Un petit resto authentique spécialisé dans les crabes juste à côté. Certes, cet hôtel est assez ancien (années 50), mais il a convenu parfaitement à nos besoins et à un prix correct.
par un voyageur
Great stay! Would go again!
Publié le 26 août 2024 sur HotelsIt was great! Very clean and quiet. Also, super accessible to the highway and plenty of food options in the area. I also used the gym which was so clean and had all working equipment!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Shahid, Gestion de l’hôtel
Hi Brittany Thank you so much for your feedback,we are so glad that you did enjoy with us,it is our pleasure to provide you with a pleasant stay and positive experience visiting Holiday Inn Gaithersburg ,we hope you will be back soon
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Shahid, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback ,We are so delighted to that you did enjoy your stay with us ,It was our pleasure to provide you with a pleasant stay and positive experience Visiting holiday inn Gaithersburg!we hope you will be back again soon and look forward to making your stay enjoyable .
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Staff was kind and helpful. Room was clean. Bed was comfortable. No frills, exactly what you pay for! I would stay here again except th as t they don’t have a hot tub ☹️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Shahid, Gestion de l’hôtel
Thank You so much for your Ratings and Review ,we are so delighted hear about our service ,I'm sorry for the Hot tub,we do not have any rooms with Hot Tub,if not we could have reserve for you on your next visit, pls let us know if there is anything we could do for you while you are staying here ,
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Friendly staff, parking lot need cops supervision, room carpet was filthy, comfy bed, old need update…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Shahid, Gestion de l’hôtel
Hi Sylvie Thank you for Concerns ,And also just would like let you know We have Security to watch out Property ,but yeah we will asked them to more visualize at the Parking lots,,Thank you again for staying with us
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Shahid Ullah , Gestion de l’hôtel
Hi Juan Thank you for your Feedback and thank you for so much for Staying with us,
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par John E, Gestion de l’hôtel
Hello Kiera,Thank you for your feedback and please accept our apologies for not meeting your expectations. We are truly sorry and hope you will reconsider and stay with us again.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par John E, Gestion de l’hôtel
Hello Nikia Dessire De Jesus Del,We are sorry you did not enjoy your stay with us. My team work hard for our guests and apologize for falling short. Please consider staying with us again as I know we can provide a better experience.
par un voyageur de South BURLINGTON
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
The room was not clean. There was a bug in my bathtub. But the front desk lady was very helpful and changed my room immediately, which I appreciated a lot. The stairway carpet smells like dog piss. Only two out of four elevators worked. The breakfast service was not free but was quite nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par John E, Gestion de l’hôtel
Hello Jihong,Thank you for your recent stay with us and for your feedback. Please accept our apologies for the bathroom cleanliness and the smell in the stairway. We have since had our carpets cleaned and the stairwells look and smell great!