Note fondée sur 938 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Très mauvais service!!!
Publié le 3 nov. 2023 sur HotelsHôtel.com nous a facturé la nuitée et cet hôtel nous a chargé la chambre en double. Nous avons communiqué avec Hotel.com qui a communiqué avec l’hôtel. Ceux-ci devait nous rembourser la chambre dans les 7 à 10 jours. Ça fait plus de 2 semaines et nous sommes toujours en attente du remboursement. TRÈS MAUVAIS SERVICE ET NOUS AVONS DES DOUTES SUR L’HONNÊTETÉ DE CET HÔTEL. Pourquoi arrive-t-il à nous facturer la chambre la journée de notre hébergement, mais on-t-il besoin de 7 à 10 jours pour effectuer le remboursement. Espère-t’il que les clients oublient leur crédit…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2023 par CF, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback
par un voyageur
Génial
Publié le 13 avr. 2021 sur HotelsC’était très bien! Personnel super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2021 par Carmella F. , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par CF, Gestion de l’hôtel
Hi Ronald, Thank you for your feedback. We appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par CF, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback. Glad you had a great stay.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
This is one of the newest hotels in Gallup. We got to our room late. The AC would not kick on no matter what we tried. We were sweating all night it was awful. I called the front desk and all the other rooms were booked so we were SOL. They gave me a noisy old box fan that moved the hot air around. When Expedia called the front desk for us after we had checked out they offered to send a tech to the room to fix the AC. Unbelievable. We paid 200 to sweat and be disregarded. Never again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jesse, I'm sorry to hear about the inconvenience with the AC during your stay. It's unfortunate that the issue was not resolved promptly. Your feedback is valuable, and I will ensure that this is addressed with the team for improvement. Thank you for sharing your experience with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par CF, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedbsck
par un voyageur
AC control
Publié le 4 sept. 2024 sur HotelsThe AC/Heating unit was not able to be controlled by the switch/dial on it. Called the mgt and they explained that it was controlled by the wall thermostat.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello John,Thank you for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience caused by the confusion with the AC/Heating unit controls. We appreciate your feedback and will use it to improve our communication with guests.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Nice staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jesus,We appreciate your kind words about our staff. It's wonderful to hear that they made your stay enjoyable. Such kind of candid reviews always inspire us. We will share your feedback with our staff members. Waiting to serve you again!
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
My favorite place to stay in Gallup
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Erik,We're delighted to hear you enjoyed your stay in Gallup. We strive to provide a memorable experience for all our guests. Your positive feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back again in the future.
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par CF, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.