Note fondée sur 943 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de CORPUS CHRISTI

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 nov. 2024
2 sur 5
par un voyageur de CORPUS CHRISTI

Publié le 4 nov. 2024
Clean, but no table, desk or nightstand to place anything. Come on , no table??? D9nt want to set my stuff on the floor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,We apologize for any inconvenience caused. Your feedback is instrumental in our continuous efforts to ensure an exceptional experience for all our customers.Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
The sheets were wet and dirty, the room smelled like weed. Never stay there again..
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Talk about basic motel...

Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
No hooks or drawers in room, just a bed, small corner table with 2 chairs, TV, no dresser nor coffee maker. Towels just set atop small sink.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
We didn’t like our room for the roaches everywhere and couldn’t get our money back because the manager wasn’t available to the morning so they just put us in another room. We drove all the way from dallas tx to that could have been better before getting on our cruise. Don’t stay here even if you have to pay extra somewhere near the beach is better
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Guillermo,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Union City

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Steven,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia