Note fondée sur 947 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de CORPUS CHRISTI
Publié le 4 nov. 2024
Clean, but no table, desk or nightstand to place anything. Come on , no table??? D9nt want to set my stuff on the floor.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Necesitan tener más atención al cliente estar pendientes en si falta algo .cambiae con frecuencia las toallas de el baño pues es Olga y se hutilizan mucho
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Marytere, Thanks for taking the time to provide us with your valuable feedback. Your comments are essential to us as we continually work to improve our services and the overall guest experience. We truly regret that your recent experience with us fell short of your expectations. In order to better understand and address your concerns, please reach out to us. Your feedback will enable us to make the necessary adjustments to ensure that future guests experience an enhanced stay with us. Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
The first room had a dead roach on night stand. The room smelled so dingy that my mom was about to throw up.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Victoria, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Overall property was in poor condition, needs major renovation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jerry, Thanks for taking the time to provide us with your valuable feedback. Your comments are essential to us as we continually work to improve our services and the overall guest experience.We truly regret that your recent experience with us fell short of your expectations. In order to better understand and address your concerns, please reach out to us. Your feedback will enable us to make the necessary adjustments to ensure that future guests experience an enhanced stay with us.Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Muy mala experiencia
Publié le 20 juill. 2024 sur HotelsLlegamos y el personal estaba distraido yo había pagado por 2 habitaciones delux y las que me dieron eran iguales solo 1 tenía microondas no tenia donde conectarse y refrigerador , no tenia Internet no funcionaba todo mal no me gusto nada y siento que pague demasiado por lo me dieron