Note fondée sur 918 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2024 par Eddie Timmons, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback. We look forward to having you back as our guest soon.
par un voyageur
Publié le 19 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par Jill, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the kind feedback. We look forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024
Was great staying in a 100 year old property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Eddie Timmons, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for telling us about your experience. We do hope you will come back to see us again soon.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Eddie Timmons , Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback. We hope to welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Very nice clean and convenient to restaurants!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par EddieTimmons , Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback. We appreciate it and hope you will return soon to see us again.
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
One of our favorite places to stay in Galveston. The staff is friendly and welcoming. We will be back for our next cruise or getaway.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par EddieTimmons , Gestion de l’hôtel
Thank Chris for the positive feedback. We look forward to welcoming you back for your next adventure.
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par EddieTimmons , Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback. We appreciate it and hope you will return soon to see us again.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Arrived late after letting the property know multiple times of a flight delay. Room we reserved was "not available". Front desk workers were unhelpful and rude. Acted like we were the most annoying people in the world and all I did was check in. Super disappointed and sad because other people raved about this review. The property was beautiful and the breakfast on site was great. The staff working there were all amazing. Unfortunately, still won't recommend to others based on our experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Eddie Timmons, Gestion de l’hôtel
Thank you for telling us about your experience. We will be following up with the Front Desk team to understand what occurred and what should have been the proper course of action. My apologies for any shortcomings you experience and we do hope you will come back in the future.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
The valet service was horrible. Antiquated communication methods and could no one would answer the phone to get car ready. Very poor service for charging $36! Also had a scratch on the passenger side door that I found when I arrived home! Also the light switch and receptacle in the bathroom were coming out of the wall! For the rating and price of this hotel, expected much more!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par EddieTimmons , Gestion de l’hôtel
Dear Keith,I was so disappointed to hear of the issues you experienced with our valet service. I am sorry for any shortcomings and assure you this is not our typical service standards. I do hope you will come back to see us again in the future.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Eddie Timmons, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback. We appreciate it and hope you will return soon to see us again.