Note fondée sur 255 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 mai 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 avr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2022 par The Lane, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we're glad you enjoyed your stay!
par un voyageur
Publié le 6 mai 2022 sur Expedia
Staff tres gentil. Stationnement inexistant et aucun endroit pour sortir les bagages de la voiture. Nous avions la King room et il y faisait très très chaud et sans air (début mai] aucune commodité dans la chambre. Par contre j’ai du aller chez le médecin et la dame au desk m’a beaucoup aidé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2022 par The Lane, Gestion de l’hôtel
Hi Sophie, thank you for the review. We are disappointed to hear you were not entirely satisfied with your stay. While we do have limited on-site parking spaces available, we also have a deal with the multi-story next door to us in which you can avail of a discount at our reception. We hope this helps and we hope to see you again soon.
Kind regards,
The Lane
par un voyageur
Bad experience for us
Publié le 16 août 2019 sur HotelsBad experience !!! we were parked in a room for disable people (we didn’t really care even if we aren’t disable)! But this room was noisy !!! Outside the kitchen or ac of next hotel was awful and moreover the alarm for emergency (the red rope you pull when issue occurs for disable people) were ringing ! One clic every 15 second !!! How can anybody can sleep with this noise !!! And the reception told us to open the window to avoid this noise but it is worse outside !!!!! Really bad night in this hotel !!!
And when we complained the night and the morning, we have been told that someone will call us back to apologize or maybe to have something in exchange and we are still waiting....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2019 par Manager , Gestion de l’hôtel
Hi Laurine,
My sincere apologies for your experience.
The disability rooms is a mandatory requirement for planning and out of our control
We are not a purpose-built building and only have 16 bedrooms and this is also our 1 king room due to the required floor area.
I am sorry reception told you to open the window so apologies again on that front.
We are sitting between 2 hotels and we do not highlight views and as we were full so it was not possible to change your room.
I'm sorry our property didn't suit you.
Sincerely
Tom & Lorraine
par un voyageur
Hôtel idéal pour un séjour à Galway !
Publié le 16 mai 2019 sur HotelsEmplacement idéal, service 5 étoiles, chambre de petite taille mais suffisante, confortable et parfaitement préparée. Nous recommandons sans aucune hésitation ! Merci à Tom, Raj et leur boss pour ce séjour et leur accueil. Nous reviendrons !
par un voyageur
Great central Galway location
Publié le 29 août 2024 sur HotelsIt was a great location to get everywhere in Galway and a quick hop out of the city for day trips too. The staff were great and welcomed us.
par un voyageur de St Catharines
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Hard to find, literally down an alley. Tiny room. Awkward bathroom with totally open shower - no curtain or glass - bathroom gets soaked. Very noisy outside with hundreds of kids in bars, puking everywhere.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels