Note fondée sur 385 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Longueuil

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2025
There was construction being done inside the hotel. While none was being done on a Friday night, Saturday. The floors were in disrepair and I don't remember seeing notice of this.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2025 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for your feedback. We're truly sorry for the inconveniences you experienced during your stay. This is not the stay we hope to provide guests with, and we regret that it was yours. Please know that we will ensure that our guests are properly aware of our construction before their arrival so as not to inconvenience them. We appreciate you bringing this to our attention and hope to welcome you back for a better experience.
2 sur 5
par un voyageur de Arvada

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Convenient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Becky,It was a pleasure hosting you while you were in town. We're glad our location was convenient for your trip and that you had a great time with us. Thank you for your kind words, and we look forward to welcoming you back to Country Inn & Suites by Radisson, Garden City for another tremendous stay in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Everything was great. Just didn't have air conditioning
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Celeste,Thank you for your recent stay, and we appreciate you taking the time to share your valuable comments. While we're happy you had an enjoyable experience, we're very sorry for any issues you encountered with the air conditioning in your room; we will address this with our maintenance team to ensure the unit is cooling efficiently. Your feedback is essential as we continually strive to provide our guests with a comfortable stay. We're grateful for your valuable input, and we hope to exceed your expectations the next time you're in the area.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 oct. 2024 sur Hotels