Note fondée sur 925 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2022 sur Expedia
Hôtel ayant besoin d’un rafraîchissement
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024
❤️👍👍👍👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Mary, Gestion de l’hôtel
Thank you, Hector. Your exceptional rating is truly valued and appreciated by us. Looking forward to having you again.
3 sur 5
par un voyageur

Housekeeping neglectful

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
We stayed for 3 nights and room service only came up once only after we asked the front desk to send someone up. She came as we were getting dressed so we asked her to come back in 30 mins, we left for Disneyland and came back and our room was never cleaned.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Mary, Gestion de l’hôtel
We appreciate you bringing this matter to our attention. We apologize for the service issue you have encountered. Your feedback has been shared with our housekeeping team to address and prevent any future occurrences.
5 sur 5
par un voyageur

Relaxation

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Stay was peaceful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Mary, Gestion de l’hôtel
We greatly value your feedback and are delighted to hear that you found peace during your stay at our hotel.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Not a lot of parking. Had to park far from property second and third night. Also had to go downstairs to get more towels and toilet paper. They don’t have housekeeping staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Mary, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. We have carefully noted your concerns regarding parking. We deeply apologize for the service issues you experienced while staying with us. Rest assured, we are swiftly implementing measures to guarantee that our team delivers the exceptional service our guests anticipate and deserve.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Mary, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for the incredible 10-star rating! Looking forward to having you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
The property was great. The staff was lovely. Transportation to the parks we did not care for the ART bus. Lyft was fine. My only problem was the hot tub was disgusting and I did tell the property manager.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Mary, Gestion de l’hôtel
We appreciate you sharing your experience with us. We are sorry to hear about the issue you raised. Rest assured; we are looking into it. Thank you for bringing this to our attention.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Property was clean and comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Mary, Gestion de l’hôtel
We sincerely appreciate your business & thank you for acknowledging the cleanliness of our property. Looking forward to having you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Mary, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Looking forward to having you again.
2 sur 5
par un voyageur de Temecula

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Mary, Gestion de l’hôtel
We regret to learn that we fell short of meeting your expectations. If you have encountered any issues, please reach out to us directly. Your feedback is greatly valued by us.