Note fondée sur 906 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2019 sur Hotels
Parfait pour quelques nuits pour aller à Disneyland la journée.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Convenable

Publié le 9 juin 2019 sur Hotels
État général de l'établissement moyen, tapisserie que ce décolle des mur.
5 sur 5
par Marika

Publié le 7 juill. 2017 sur Hotels
Très bien en général , bon prix , propre, air climatisé en fonction , piscine extérieure propre , service 24h
3 sur 5
par un voyageur de sonora

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Ok stay for an inexpensive overnight. Room was clean but older fixtures and bathrooms had cracks in tile and worn grout. No ice machine on property. Refrigerator in barely got cold.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Cool
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Clean
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
This place was great
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
it was terrible, after a long hot day, and got into the hotel and found out the AC was not cold at all, I waited in the room for an hour to give the AC sometimes to cool off the room, but it just did not work, it's more cooler outside than the room. The room is also not clean and old, I understand it's not like a high-end hotel, but basic cleaning is important. After talking to the front desk about it, he agreed to switch the room for me, I headed to the room, but again the AC wasn't working well, I also found there was some blood stain on the window side. I requested to cancel the booking and refund, but the front desk made me check their third and fourth room. And again it's not clean, hairs on the pillows and bed, there is a stain on chair. I ended up having to contact Expedia to help me cancel it. Took me almost 2 hours to finally get canceled and rebook the hotel elsewhere.
5 sur 5
par un voyageur

Top notch

Publié le 8 août 2024 sur Hotels