Note fondée sur 40 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de paris

Publié le 12 nov. 2017 sur Expedia
Hotel récent très très propre, superbe personnel de l'hôtel serviable. Chambre nickel .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2017 par Özyiğit Otel, Gestion de l’hôtel
Merci pour vos bons voeux.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
Nice stay
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 avr. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Other than being close to the airport and the only hotel in the area open during the off season, there wasn’t a lot of positives. The room smelled like smoke, we had no hot water, the carpet was dirty, our sink leaked water all over the counter and there are no amenities in the room like a kettle and we could only find 1 water glass. The bed was clean and it was good enough for 1 night before an early flight.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Bra hotel rolig område
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 avr. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mars 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2022 sur Expedia
Sehr saubere Zimmer, Zimmer zur Straßenseite durch direkte Hauptstraße vor Hotel sehr laut, auch bei geschlossenem Fenster sehr laut. Nettes Personal, unkomplizierte Check in.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mars 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2022 sur Expedia
Hotel in great condition. Ezat, hotel manager is Professional and speaks perfect English which was very helpful. Breakfast was delicious and included in the room price. I just wish the hotel had a cancellation option when making a reservation because I had to leave 2 nights early and still got charged for the entire 4 nights. sometimes our plans changed and it’s only fair to have the option for a partial refund specially if we have stayed one or two nights at least out of the Four nights that I have originally booked.