Note fondée sur 858 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Filip, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas, Thank you for sharing your opinion and thank you for high scores. We hope to welcome you back again. Sincerely, Filip Blachowski Front Office Supervisor
par un voyageur
High class,
Publié le 30 juill. 2023 sur HotelsExcellent location, cannot be more central ! Superb spa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Hotel Team, Gestion de l’hôtel
alexandre, you made as happy by posting such a nice review & high scores! Thank you and we hope to welcome you back!
par un voyageur
Bien situé, confortable mais service décevant
Publié le 20 avr. 2022 sur HotelsChambres confortables, hôtel bien situé, bon petit déjeuner, vaste spa.
Mais accueil à la réception très moyen. Les filles, en semaine, étaient super, mais les 2 gars le week-end pas pro du tout. Le parking était plein, ils nous disent de nous garer dans la rue sans problème... résultat le lendemain amende. Ils nous disent qu'ils ont oublié de prévenir de mettre un signe dans la voiture, on le met... et le lendemain nouvelle amende... Bref pas pro du tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2022 par Radisson Blu Hotel Gdańsk Team, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, thank you for taking time to share your experience with us. We are glad to hear you enjoyed our location and cleanliness. We hope to host you soon!
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2020 par RadissonBlu Hotel Gdañsk Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us and taking time to review us in such wonderful way. It is a great pleasure for us to find your fantastic 8 out of 10 score . We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you
par un voyageur
Publié le 1 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2020 par Magdalena Taras, FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Tobias, Thank you for staying with us and taking time to review us in such wonderful way. It is a great pleasure for us to find your fantastic 10 out of 10 score . We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you. RadissonBlu Hotel Gdañsk.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2019 sur Expedia
Emplacement de l’hotel vélos à disposition gratuitement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2019 par Magdalena Taras, FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us and taking time to review us in such wonderful way. It is a great pleasure for us to find your positive words - thank you so much for sharing your thoughts here . We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you. RadissonBlu Hotel Gdañsk.
par un voyageur
Publié le 25 mai 2019 sur Expedia
petit déjeuner copieux, chambre bien propre, bon lit
malheureusement le restaurant n'est pas à recommander.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2019 par Magdalena Taras, FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write this review. We are pleased that you highlighted so many things. We regret that we could not meet your expectations when it comes to our Restaurant. We will surely take into account all your comments, and will make all our efforts to ensure that your next visit to our hotel is the best possible way.
par un voyageur
Publié le 28 avr. 2019 sur Expedia
La situation au cœur de la vieille ville, les équipements,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2019 par Magda Taras,FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us and taking time to review us in such wonderful way. It is a great pleasure for us to find your fantastic review - thank you so much for sharing your thoughts here . We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you. RadissonBlu Hotel Gdañsk.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Great location and room was comfortable- breakfast was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Filip, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvia, Thank you for taking your time and leaving a high opinion of our facility. We hope to host you again at our hotel. Best Regards, Filip Blachowski Front Office Senior Supervisor
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Filip, Gestion de l’hôtel
Dear Torbjörn, Thank you very much for taking the time to leave a review of our facility, We are sorry that your stay did not meet your expectations, we would like to know what was wrong and be able to improve it. Best Regards, Filip Blachowski Front Office Senior Supervisor