Note fondée sur 82 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Zbigniew - QUALITY AND SUSTAINABILITY MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Marie, it was our pleasure to welcome you to our hotel and we appreciate your positive review. We would be honored to welcome you again in the future and show that we deserve a better rating. We extend our warmest greetings to you!
4 sur 5
par un voyageur

P -par på vift

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Sopot trevligt m långa stränder, bra ställe för några dagars svkoppling
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Zbigniew - QUALITY AND SUSTAINABILITY MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us and taking time to share your feedback. We will be happy to welcome you again on your future visits to Sopot. Kind regards!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Zbigniew - QUALITY AND SUSTAINABILITY MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Oddbjørn, Thank you for staying with us and taking time to share your positive feedback. We will be happy to welcome you again on your future visits to Sopot. Kind regards!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Zbigniew - QUALITY AND SUSTAINABILITY MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Nina, it was a pleasure for us to welcome you at our hotel and we do appreciate your postive rating. We will be delighted having the opportunity to welcome you again in the future. Our best regards!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Zbigniew - QUALITY AND SUSTAINABILITY MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Jamshid, it was our pleasure to welcome you to our hotel and we appreciate your positive review. We would be honored to welcome you again in the future and show that we deserve a better rating. We extend our warmest greetings to you!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Kann mir leider die 5 Sterne nicht erklären! Wir reisen oft und kennen einen 5 Sterne Standard Personal war sehr nett und bemüht!!! Frühstück war okay, Brot und Brötchen waren sehr weich. Wir waren 5 Tage dort und nur einen Tag waren wir auf 5 Sterne Level! Im Restaurant Grino haben wir nicht gespeist, deswegen keine Angabe hierzu. Die Lage ist sensationell Die Zimmer wurden nicht ausreichend gereinigt. Türen waren verschmiert. Leisten dreckig Minibar Getränke nicht einmal kühl.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Zbigniew - QUALITY AND SUSTAINABILITY MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Yvonne,Thank you for your feedback. I am sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Your opinion is very important to us and we will pass on your comments regarding cleanliness and the minibar to our housekeeping team immediately. We will ensure that such problems are avoided in the future. We hope that you will give us another chance in the future to show that we can provide outstanding service even at 5-star level. Thank you for your visit and your honest feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Vill vara 5 stjärnigt men håller ej den klassen.

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Bra läge men absolut inte 5 stjärnigt, små rum med stor säng och helt ok badrum, men lite tråkigt att balkongen inte hade stolar och minibaren kylde inte dryckerna, klimatanläggningen i rummet var lite för liten och de blev rätt varmt så vi fick ha balkongdörren öppen och de ligger intill järnvägen så det var lite störande. Ett 3 stjärnigt med fin restaurang hade varit mer korrekt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Zbigniew - QUALITY AND SUSTAINABILITY MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Claes,Thank you very much for your comments. We are sorry that your stay did not live up to expectations. We take your feedback seriously and will review the issues you mention to improve our facilities and services for future guests. We hope you will give us another chance to show you our genuine hospitality and improve your experience with us. Thank you for sharing your feedback with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Zbigniew - QUALITY AND SUSTAINABILITY MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, it was our pleasure to welcome you to our hotel and we appreciate your review. We would be honored to welcome you again in the future and show that we deserve a better rating. We extend our warmest greetings to you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Zbigniew - QUALITY AND SUSTAINABILITY MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the positive feedback. We hope to be able to have the opportunity to host you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Veldig koselig hotell, perfekt beliggenhet , god service og nydelig frokost. Champagne til frokosten (inkludert) var veldig overraskende. Alt var bra unntatt en ting. Veldig «tung» luft i hotellet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Zbigniew - QUALITY AND SUSTAINABILITY MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Mariann,Thank you for your feedback! We appreciate that your stay was cozy and you enjoyed our location, service and breakfast. We apologize that the air in the hotel was "heavy", we will investigate this further and make sure to improve the air quality for future guests. We hope to welcome you back on another occasion.