Note fondée sur 214 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Recepcja, Gestion de l’hôtel
Dear Madam,We don't really know why we received such a bad review from you. You booked a great room with all possible amenities, except for air conditioning, because the room does not have it.We absolutely disagree with the review you posted!Best regards.
par un voyageur
Publié le 22 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2019 par Sweet Suite Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 28 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2019 par Sweet Suite Team, Gestion de l’hôtel
Thank you Oliver for your feedback! We really appreciate it! It was a pleasure to host you, greetings :)
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Everything was Great, exept the checkin was complicated and there was no cooling option exept opening the windows out to the street. The street is lovely, but loud, so sleeping was hard. Otherwise everything was perfect😊
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Sämsta 4 stjärniga hotellet
Publié le 9 août 2024 sur HotelsSkönt att det var centralt men sjukt dålig service, ingen reception, sängbenen var trasiga, blev väckt varje morgon av en sopbil och det var ett ständigt frågande om vilket rum jag bodde i så fort man mötte personalen för dom tjata hela tiden om ”city tax” som jag betalade första dagen. Och det var dåligt städat, det låg gamla plåster på golvet och någon typ av skalbagge i badrummet. Detta var det sämsta 4 stjärniga hotell jag bott på. Ingår ingen frukost och det kostar så fort man vill ha det bäddat eller byta handdukar. Har bott på 3 stjärniga hotell som haft högre standard och bättre service. Detta hotell förtjänar verkligen inte att vara 4 stjärnigt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Recepcja, Gestion de l’hôtel
Dear Jimmy,You have booked a great room overlooking a beautiful street in the Old Town with a side view of the Royal Chapel and St. Mary's Church. It's a pity you were not satisfied...We are not a hotel and not a 4-star hotel.We are a Sweet Suite Apart accommodation facility.We do not have stars.A 4-star hotel requires a 24-hour reception. Our facility has an online reception and very easy self-check-in using the codes received (just read the instructions provided).Our facility is located in the very center of the Old Town. The garbage truck can only enter the Old Town in the morning hours - this is the case throughout Europe :)When choosing accommodation in a central location during the high season and during the Dominican fair, you have to expect that it may be a bit noisier.If you are not satisfied with self-check-in and a central location, we suggest choosing 4-star hotels on the outskirts of the city.Greetings from the beautiful Old Town of Gdańsk
par un voyageur
Dobbeltrom med kun en sliten sovesofa
Publié le 3 août 2024 sur HotelsBestilte et dobbeltrom med sovesofa, og sovesofa var alt som fantes. Sovesofaen var forferdelig å ligge på i fem netter. Aldrig vært borte i denne type dobbeltrom, syntes dette rommet blir framstilt på en veldig feil måte.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Recepcja, Gestion de l’hôtel
Dear Madam,The room you booked is a standard room, the cheapest in our offer. It is a small room with a large terrace.The room is for two people with a sofa bed on which you sleep. You received the exact room you booked. We have large rooms and apartments with a double bed, apartments with a bed and an additional sofa, but you did not book one.Unfortunately, sometimes guests do not know how to navigate the reservation service and make a reservation for the wrong room that they would really like. We are very sorry, standard rooms are great for short trips, for longer stays we always suggest booking superior or deluxe rooms, which are of a higher standard and more comfortable, but their price is also much higher.Best regards, Reception
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Recepcja, Gestion de l’hôtel
Dear Sir,We are very sorry that we did not meet your expectations..Best regards, Reception
par un voyageur
Väldigt bra!
Publié le 17 juill. 2024 sur HotelsJättemysig lägenhet med fin utsikt från balkongen. Det var städat, fint inrett och god service vid behov. Vi är jättenöjda!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Recepcja, Gestion de l’hôtel
Thank you very much. We are very pleased to host such nice guests. We invite you again, Best regards, Reception
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels