Note fondée sur 56 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Tolles Zimmer, defekte Technik
Publié le 7 août 2024 sur HotelsStilvoll eingerichtetes Hotelzimmer, superbequeme Betten, schöne Terrasse, leider war der Fernseher nicht zu bedienen, es wurde uns daraufhin um 23:30Uhr ein Zimmerwechsel angeboten
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par MA, Gestion de l’hôtel
Liebe Frau Janke,vielen Dank für Ihr Feedback! Es freut uns, dass Ihnen das Zimmer, die Betten und die Terrasse gefallen haben. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten mit dem Fernseher und werden daran arbeiten, solche Vorfälle zukünftig zu vermeiden.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen / Best regards Morad AlaasFront of House Manager
par un voyageur
Bad service
Publié le 31 juill. 2024 sur HotelsHotel could not accommodate us for dinner in the restaurant - had to go to a nearby town. Poor service - and bad value for money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par MA, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Kasper,I sincerely apologize for the inconvenience you experienced regarding the dinner arrangements at our restaurant. Unfortunately, during the time of your stay, the restaurant was fully booked. To make it up to you, we would be happy to offer a special gesture during your next stay with us. We value your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a more enjoyable experience in the future.Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to welcoming you back.Mit freundlichem Grüßen / Best regards Morad AlaasFront of House Manager
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Es extraordinario el hotel y la atención de las personas, si vienes al Rhin no dudes en hospedarte aquí
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par MA, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Erick,Thank you so much for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciated the service provided by our team. Your recommendation means a lot to us.We hope to welcome you back soon if you visit the Rhine again!Warm regards,Morad AlaasFront Of House Manager
par un voyageur
Luksus hotel i vinområde
Publié le 25 juill. 2024 sur HotelsFantastisk flot og luksuriøs hotel i en af Tysklands bedste vinområde i flotte omgivelser
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par MA, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Henriksen,Thank you for your fantastic feedback! We’re thrilled to hear that you found our hotel luxurious and enjoyed its location in one of Germany’s finest wine regions.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!Best regards,Morad AlaasFront Of House Manager
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par MA, Gestion de l’hôtel
Dear Daniela Castanho,Thank you for your wonderful review!We look forward to the honor of welcoming you back again soon.Kind regards,Morad AlaasFront of House Manager
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Ein absolutes 10 Punkte Hotel
Publié le 10 juin 2024 sur HotelsEs gibt wenige Hotels, in denen ich war, in denen es so angenehm, bemüht, höflich, engagiert, schön und perfekt war. Man merkt, das Haus wird nicht von einem Konzern geführt. Man fühlt sich als hofierter Gast und nichts ist ein Problem.
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2024 sur Expedia
Sehr freundliches Personal und ausgezeichnetes Frühstück
par un voyageur
Publié le 29 mars 2024 sur Hotels
Alt spiller bare på dette sted!!!
Superservice som altid.