Note fondée sur 762 évaluations de clients

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4,7 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par Sabine de Montpellier ( Hérault ) FRANCE.

Visite du campus universitaire de Geneseo !

Publié le 4 nov. 2014 sur Hotels
Hôtel situé tout près du campus universitaire de Geneseo. Le site grandiose et magnifique des Chutes du Niagara ne se trouve qu'à 1H30 de route.C'est une superbe balade à faire sur une journée ! L'hôtel est équipé d'une piscine et d'un spa pour un moment détente trés agréable !
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Clean room and amenities,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Staff is always pleasant, rooms are clean and spacious. We always sleep well at nught especially as we have back problems. Breakfast is great, something for everyone.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Very clean and near stores,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
In room luxury tub was clean and functional
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Rooms were clean, staff were courteous, free breakfast was excellent. Only areas of complaint were the key fobs weren’t working and had to be recoded a couple times and the remote for TV was dated and hard to select channels. Beds were very comfortable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Perfect location close to stores, coffee shop, bowling alley/pub right next door.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Upon checking in, I was told two bookings were placed in my name. I am only one person. I do not need two rooms. The staff then informed me there was nothing they could do about the impending double charge, and I had to contact Experian. Upon doing so, the Experian AI chatbot told me it was the hotels fault and contact them. My god, folks. Yall will never get a dime out of me or mine ever again goodbye
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
wonderful