Note fondée sur 272 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Very welllocated
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Mandarin Oriental, Geneva, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We truly thank you for taking the time to share your kind feedback. We are delighted to read that you had a pleasant stay with us. We would be thrilled to welcome you again. Thank you for being a Fan. Sincerely, Mandarin Oriental, Geneva
par un voyageur
Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Marc Epper Hotel Manager Mandarin Oriental, Gene, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We truly appreciate you taking the time to share your feedback with us. We are delighted to read that you had a pleasant stay with us.We hope to have the pleasure of welcoming you again. Thank you for being a Fan. Sincerely, Marc Epper Hotel Manager Mandarin Oriental, Geneva
par un voyageur
A fantastic Hotel with an outstanding service.
Publié le 15 sept. 2023 sur HotelsWe spent 3 days at Mandarin Oriental Geneva which is ideally located for a business trip and allowed us to have all our meeting within walking distance of the hotel. We have only huge compliments for the team. Arrived early, they not only managed to give us an early check-in but also upgraded us from a river view suite to a beautiful corner suite. The whole stay was amazing and I have to say that the service is truly outstanding. The only minor issue was for me the restaurants, which are not up to the level of Mandarin Oriental Hotel itself. But I have to say it is a question of taste really, and the restaurants are very successful so I will not judge. The hotel itself is truly one of the best I have been to (and I travel a lot in many beautiful places).
par un voyageur
Publié le 20 août 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 août 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2022 par David Collas, Gestion de l’hôtel
Dear Michel, Thank you for having taken the time to share your rating. I'm deeply sorry to see that your experience did not live up to your expectations. I do hope we have the pleasure of welcoming you back to the Mandarin Oriental in the future and I assure you of our best care and attention during your next visit. Best regards, David Collas General Manager Mandarin Oriental, Geneva
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2022 par David Collas , Gestion de l’hôtel
Dear Sofiane, Thank you for sharing your amazing rating. We look forward to welcoming you back. Best regards, David Collas General Manager Mandarin Oriental, Geneva
par un voyageur
Excellent hôtel je recommande
Publié le 29 août 2021 sur HotelsHôtel fantastique ! Le personnel y est pour beaucoup, souriant, accueillant et petits soins pour nous. Tous ont été charmants : voituriers, à la réception, au restaurant et au petit déjeuner… 20/20
Je recommande, on y est comme chez soi…
Les chambres sont spacieuses et il ne manque rien…
Nous reviendrons
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2021 par David Collas - General Manager - Mandarin Oriental, Gestion de l’hôtel
Cher Thierry,
Nous vous remercions vivement de votre excellente évaluation de notre établissement. Nous sommes enchantés de lire que votre expérience vous ait apporté pleinement satisfaction. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau prochainement.
Bien cordialement. David Collas - Directeur général - Mandarin Oriental, Geneva
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2021 sur Hotels
par un voyageur
tres bien
Publié le 18 oct. 2020 sur HotelsTrès bel hôtel idéalement placé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2020 par Laurine, Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur Alexis,
Nous vous remercions pour votre commentaire et sommes ravi que votre séjour au Mandarin Oriental vous ai plu par sa localisation idéale.
Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau bientôt.
Bien Cordialement
Laurine MULLER
Guest Services Manager