Note fondée sur 922 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2023 sur Expedia
The hotel staff were extremely friendly and helpful. We traveled to Geneva for the Ironman race and so we had to wake up super early. The hotel staff had arranged “grab-and-go” bags for the athletes to have breakfast at 4am. They also made the breakfast nook available so we could use the toaster, microwave coffeemaker and hot water for those of us that had packed our breakfast essentials. Thank you to the Microtel team for going above and beyond !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2023 par Nicole , Gestion de l’hôtel
Dear Christine,We appreciate your wonderful feedback so much. It was a joy having you here as our guests; we hope to see and serve you again. Congrats on completing the Ironman as that is an incredible accomplishment. Thank you again and have a wonderful day. Nicole FabiszakGuest Services Managergenevagsm@indushg.com(315)878-8055
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2022 par sabrina, Gestion de l’hôtel
Thank you for answering the survey. We hope you enjoy the rest of your summer.
3 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 10 nov. 2019 sur Expedia
Le wi-fee ne fonctionnait pas, autant le public que le privé. Pour y être allé souvent, la qualité des déjeuner a diminuer :aucun fruit offert
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2019 par Sabrina, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur de Bromont, Quebec

Publié le 29 oct. 2018 sur Expedia
Tres bien, situés près de Hobart College. Bon dejeuner...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2018 par Geneva Microtel , Gestion de l’hôtel
We are so glad that you enjoyed our free continental breakfast, we try to have a lot of choice. Thank you for staying with us during your visit to Hobart.
5 sur 5
par un voyageur de Averill Park

Publié le 10 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Sabrina, Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay with us. We hope you will come back again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Nicole, Gestion de l’hôtel
Dear Michelle,We're glad you enjoyed your stay. We hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Rooms were very nice and clean! Adequate room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Nicole, Gestion de l’hôtel
Dear Mario,Thank you so much for your positive feedback. We hope to serve you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Nicole, Gestion de l’hôtel
Dear Christina,We're happy you enjoyed your stay. Thank you for your feedback; we hope to see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Property looks old and dated. Room and especially the bathroom smelled musty. Bed pillows and mattresses need to be replaced. TV very small. Staff was very friendly and helpful. Free breakfast was very basic.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Nicole, Gestion de l’hôtel
Dear Joseph,We appreciate the feedback and will share your comments with our team. We're happy our staff was hospitable during your stay.