Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2023 sur Expedia
The hotel staff were extremely friendly and helpful. We traveled to Geneva for the Ironman race and so we had to wake up super early. The hotel staff had arranged “grab-and-go” bags for the athletes to have breakfast at 4am. They also made the breakfast nook available so we could use the toaster, microwave coffeemaker and hot water for those of us that had packed our breakfast essentials. Thank you to the Microtel team for going above and beyond !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2023 par Nicole , Gestion de l’hôtel
Dear Christine,We appreciate your wonderful feedback so much. It was a joy having you here as our guests; we hope to see and serve you again. Congrats on completing the Ironman as that is an incredible accomplishment. Thank you again and have a wonderful day. Nicole FabiszakGuest Services Managergenevagsm@indushg.com(315)878-8055
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2022 par sabrina, Gestion de l’hôtel
Thank you for answering the survey. We hope you enjoy the rest of your summer.
3 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 10 nov. 2019 sur Expedia
Le wi-fee ne fonctionnait pas, autant le public que le privé. Pour y être allé souvent, la qualité des déjeuner a diminuer :aucun fruit offert
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2019 par Sabrina, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur de Bromont, Quebec

Publié le 29 oct. 2018 sur Expedia
Tres bien, situés près de Hobart College. Bon dejeuner...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2018 par Geneva Microtel , Gestion de l’hôtel
We are so glad that you enjoyed our free continental breakfast, we try to have a lot of choice. Thank you for staying with us during your visit to Hobart.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Sabrina , Gestion de l’hôtel
We are sorry you did not enjoy your stay with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Sabrina, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear that you did not enjoy your stay with us. We hope to service you better in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
I had to have taxes taken off for the government rate and it was a nightmare to do so. I have never had this much trouble with having the room charged at the correct rate.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Sabrina, Gestion de l’hôtel
We are sorry that you feel this way, we will to try to make the process smother in the future.