Note fondée sur 908 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Service ménage salle de bain à reprendre !

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Excellent hôtel, très bien placé, confort et literie excellent mais avec des manques inadmissibles dans un 5 étoiles : problèmes de serviettes (par ex pas de tapis de bain le 2eme jour !, carrés de toilettes pas changé) pas de verre à dent le 2eme jour, pas de 2eme valet support de valise, liste stations TV indisponible obligeant à scroller parmi 200 stations....... Par contre petit déjeuner ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2024 par Fiorenza, Gestion de l’hôtel
Cher Guy,Tout d'abord, merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis.Je ferai part de vos commentaires au service afin d'améliorer le service.Nous espérons vous accueillir à nouveau.Cordialement,Fiorenza PeyrotDirectrice Adjointe
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manuela Cuomo, Gestion de l’hôtel
Dear Marc,Thank you for choosing us and for taking the time to leave us your feedback.We do hope you enjoyed your stay at Bristol Palace and look forward to welcoming you back once again.Best regards,Manuela CuomoSales Department
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Manuela Cuomo, Gestion de l’hôtel
Dear Gilles,Let me thank you for the preference you had for our Hotel Bristol Palace and for sharing your wonderful 10* review with us.We really hope to hosting you once again.Best regards,Manuela CuomoSales Department
4 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Très bon séjour, personnels très agréables, hôtel très bien situé mais Clim de la chambre limite et insonorisation des chambres insuffisantes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Manuela Cuomo, Gestion de l’hôtel
Dear Eric,First of all thank you for choosing the Hotel Bristol Palace and for taking the time to leave us your review.We are glad to see that you enjoyed your stay with us and appreciated our well located property.On the other hand, we are sorry if there were any problems with the air conditioning. Unfortunately we found, unexpectedly, some problems with the general system but they were solved by our technicians.With regard of the noise, we would like to inform you that the hotel, built in 1905, has been completely renovated with particular to noise: installing double-glazed windows to isolate any external noise and where possible isolating the internal walls. Next time, as I hope you will come back to give us another chance, please inform us of any request and we will do our best to accommodate it.With the hope of welcoming, you back to Bristol Palace soon, we remain at your complete disposal.Best regards,Manuela CuomoSales Department
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Manuela Cuomo, Gestion de l’hôtel
Dear Patrice,Thank you for staying with us and for sharing your feedback following your recent stay at Bristol Palace.We do hope to welcome you back.Best regards,Manuela CuomoSales Department
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
L’endroit est magnifique , bien situé, à proximité de tout ! Le personnel est extrêmement courtois !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Manuela Cuomo, Gestion de l’hôtel
Dear Laurie,First of all, thank you for choosing Hotel Bristol Palace for your stay in our marvelous city and thank you for taking the time to leave us your review.We are very pleased that the stay with us was so pleasant and we look forward to welcoming you next time you stay in Genoa.Best regards,Manuela CuomoSales Department
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2024 sur Hotels
Très belle ville , hôtel près de tout et tout le personnel efficace et souriant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Manuela Cuomo, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent,First of all thank you for choosing Hotel Bristol Palace Genoa and for leaving such a nice review.We are pleased to hear that you loved your stay with us, especially our staff service. I am glad to share your kind words to all of them.With hope to welcoming you back soon, we wish you a wonderfull day.Kind regards,Manuela CuomoSales Department
5 sur 5
par un voyageur

Superbe!

Publié le 14 avr. 2024 sur Hotels
Excellent moment passé, tout était parfait, merci encore pour votre gentillesse et service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Manuela Cuomo, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane,Thank you very much for leaving us such a nice review.It is our pleasure and we are glad to hear that you loved your stay with us.I will share your kind words to the entire staff.We hope to welcoming you in the future.Best regards,Manuela CuomoSales Department
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Fiorenza Peyrot, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvian,Thank you for giving us top marks!Looking forward to welcoming you back to Hotel Bristol Palace,Best regards,Fiorenza PeyrotDeputy manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Fiorenza Peyrot, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier,Thank you for this top review!Looking forward to welcoming you back to Hotel Bristol Palace soon,Kind regards,Fiorenza PeyrotDeputy manager